ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Konkurs na stanowisko Kierownika Gminnego Centrum Informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie
Urząd Miejski w Kietrzu ogłasza rekrutację kandydatów na stanowisko:
pracownika Gminnego Centrum Informacji w Kietrzu.
Zakres obowiązków będzie obejmował m.in.: organizację pracy GCI, udzielanie informacji, prowadzenie kiosku z pracą oraz nadzór nad udostępnianym w GCI sprzętem komputerowym.
Kandydaci zainteresowani podjęciem pracy winni spełniać następujące kryteria:
  1. posiadać wykształcenie wyższe (preferowane kierunki studiów: socjologia, nauki społeczne),
  2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (m.in. sprawne poruszanie się po internecie) i urządzeń biurowych,
  3. jako kryterium uzupełniające mile widziany jest staż pracy na podobnym stanowisku,
  4. zamieszkiwać na terenie gminy Kietrz,
Oferty zawierające CV (wraz z numerem tel. do kontaktu), list motywacyjny oraz dokumenty uzupełniające należy składać osobiście w sekretariacie urzędu lub przesłać pocztą do dnia 10.11.2004 r. w liście motywacyjnym należy krótko opisać swoją wizję pracy w GCI.
Zapoznanie się z pisemnymi ofertami nastąpi do dnia 12.11.2004 r. Rozmowa kwalifikacyjna oraz ostateczne wybranie kandydata nastąpi 18.11.2004 r. (godzina rozmowy kwalifikacyjnej zostanie podana wybranym kandydatom).
Dodatkowe informacje można uzyskać w godzinach pracy urzędu u inspektora ds. pracowniczych lub sekretarza gminy.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-11-03 12:41:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-11-03 12:41:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1853 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie w sprawie wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej w Nowej Cerekwii z dnia 18 listopada 2004 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

WKB 7331/4CP/2004 Kietrz dnia 18.11.2004r.
Obwieszczenie Burmistrza Kietrza
z dnia 18 listopada 2004r.
 
Stosownie do art. 53 , ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 , poz. 717 z późniejszymi zmianami ) oraz art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2000r. Nr 98 , poz.1071 z późn. zm . ) zawiadamiam , że na wniosek Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu, 45-231 Opole, ul. Oleska 127, wydano decyzję Nr WKB 7331/4CP/2004, z dnia 18.11.2004r., o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
polegającej na :
budowie chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 416 wraz z kanalizacją deszczową na długości 980 m na działkach nr 292/1 , 292/2, 292/3, 814, 804, 313/3, w miejscowości Nowa Cerekwia.
Inwestorem przedsięwzięcia jest Zarząd Dróg Wojewódzkich, 45-231 Opole ul .Oleska 127
Od wydanej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu, za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od dnia ukazania się obwieszczenia.
Odwołanie powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określić istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
W/w., decyzja znajduje się w Referacie Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa w Urzędzie Miejskim, w Kietrzu – Kietrz ul. 3-go Maja 1, pok. Nr 21.
Burmistrz Kietrza
Józef Matela

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-11-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-11-23 12:37:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-11-23 12:37:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1863 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja Burmistrza Kietrza w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na przebudowie i rozbudowie fermy krów w Pilszczu.

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ KIETRZA
INFORMUJE
Na podstawie art. 32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 z późn. zmianami)
 
podaję do publicznej wiadomości,
że w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, prowadzonym w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, Referat Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa, pokój nr 21, tel. (077) 485 43 56 w 32
zostały zamieszczone dane o decyzji nr WKB 7331/29/2004 z dnia 01 grudnia 2004 roku wydanej na rzecz Kombinatu Rolnego Kietrz Sp. z o.o , 48- 130 Kietrz, ul. Zatorze 2
w sprawie: wydania decyzji o ustaleniu decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na przebudowie i rozbudowie fermy krów w Pilszczu na 1000 stanowisk na działce nr 44/ 68 w miejscowości Pilszcz.
Równocześnie informuję, że każdy ma prawo składania uwag i wniosków w wyżej wymienionym postępowaniu.
Wnioski i uwagi można składać w terminie 21 dni od daty ogłoszenia informacji w Urzędzie Miejskim w Kietrzu w Referacie Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa, 48- 130 Kietrz, ul. 3- go Maja 1, pokój nr 21
 
 
Z upoważnienia Burmistrza Kietrza
mgr inż. Józef Matela

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-12-01 12:09:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-12-01 12:09:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2025 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Konkurs ofert na dotację 2005r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

KONKURS OFERT NA DOTACJE 2005r.
BURMISTRZ KIETRZA
ogłasza konkurs ofert na dotację z budżetu Gminy Kietrz
na realizację zadania z zakresu sportu, kultury fizycznej
i rekreacji – upowszechnianie kultury fizycznej i sportu.
ZADANIE OBEJMUJE:
  • rozwijanie wśród ludności miasta i gminy, a w szczególności wśród dzieci i młodzieży zamiłowania do uprawiania sportu,
  • podnoszenie poziomu sportowego dzieci i młodzieży drogą systematycznej pracy szkoleniowo- wychowawczej, szczególnie na wsi w klubach sportowych,
  • rozwijanie sportu oraz rozwój życia kulturalno- oświatowego.
TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZADANIA
  1. Termin realizacji zadania 01.01.2005r. – 31.12.2005r.
  2. W roku 2005 na realizację zadania proponuje się przeznaczyć środki publiczne w wysokości 70.000zł.
  3. Szczegółowe warunki realizacji zadania zostaną określone w umowie na wykonanie zadania publicznego.
  4. Szczegółowe zasady przyznawania dotacji zawarte są w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
WYMOGI OFERTY
Oferta konkursowa powinna spełniać wymagania opisane w art. H. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003r. nr 96, poz. 873) oraz rozporządzenia ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 29 października 2003r. (Dz. U. nr 193, poz. 1891), w sprawie wzoru o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania.
KRYTERIA WYBORU OFERTY
  1. Ocena możliwości realizacji zadania przez starający się o przyznanie dotacji podmiot.
  2. Ocena przedstawionej kalkulacji kosztów zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania.
  3. Uwzględnienie wysokości środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania.
TERMIN SKŁADANIA OFERT I TRYB WYBORU OFERT
  1. Ofertę Konkursową na realizację wyżej wymienionych zadań należy złożyć w zamkniętej kopercie w formie pisemnej pod rygorem nieważności w nieprzekraczalnym terminie do 10.01.2005r. do godz. 12.00 z adnotacją “Konkurs na dotacje 2005r.” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kietrzu lub przesłać pocztą na adres: 48-130 Kietrz, ul. 3 Maja 1, Urząd Miejski w Kietrzu.
  2. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Do przeprowadzenia konkursów oraz rozpatrywania wniosków na dotacje z budżetu gminy Kietrz na 2005r. Burmistrz Kietrza powołał komisję konkursową.
  4. Oferty na realizację zadań będą rozpatrywane w terminie 11.01.2005r.
W roku 2004 zrealizowano zadania publiczne tego samego rodzaju, przyznając z budżetu gminy Kietrz dotację w wysokości 70.000zł.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-12-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-12-02 08:54:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-12-02 08:54:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1858 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadania z zakresu organizowania wypoczynku letniego dla młodzieży szkolnej z terenu gminy Kietrz

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz, dnia 7.06.05r
Protokół nr 1/05
posiedzenia Komisji ds. rozstrzygnięcia konkursu ofert na realizację zadania z zakresu organizowania wypoczynku letniego dla młodzieży szkolnej z terenu gminy Kietrz w dniu 7 czerwca 2005r.
Komisja, powołana Zarządzeniem Nr 12/2005 Burmistrza Kietrza z dnia 6 czerwca 2005r.
w składzie:
  1. Józef Matela – przewodniczący
  2. Eugeniusz Stodolak – członek
  3. Ewa Cyrupa – członek
Stwierdziła , że na konkurs na realizację zadania z zakresu wypoczynku letniego dla młodzieży szkolnej z terenu gminy Kietrz, którego celem będzie profilaktyka i promocja zdrowia wpłynęła jedna oferta złożona przez Stowarzyszenie Przyjaciół Harcerstwa w Głubczycach z siedzibą w Głubczycach ul. Kościuszki 24.
Po szczegółowym zapoznaniu się z ofertą komisja stwierdziła , iż jest ona kompletna, zawiera wszystkie elementy i załączniki wymagane warunkami konkursu
Dokonując oceny wg zaproponowanych kryteriów przydzieliła nast. ilość punktów:
  1. 18p.
  2. 25p.
  3. 30p.
  4. 15p
  5. 10p.
Dodatkowym atutem dla atrakcyjności tej oferty jest ;
- zwiększona liczba uczestników o 5os. ( z 35 proponowanych do 40 zaoferowanych)
- propozycja bezpłatnego pobytu dla 30 osób (dzieci i młodzieży) z gminy Kietrz w Stanicy Harcerskiej w Ściborzycach Małych w terminie 12-15.08.2005r.
W tej sytuacji komisja wnioskuje o udzielenie dotacji w kwocie – 20.000, 00zł.
Powyższe ustalenia przyjeto jednogłośnie.
Na tym protokół zakończono.
Protokołowała; E.Cyrupa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-06-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-06-22 13:22:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-06-22 13:22:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1563 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza z dnia 05.08.2005 r. w sprawie budowy kładki na rzece Troja, zatoki autobusowej w Rynku oraz chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 416 w Nowej Cerekwi na działkach nr 804, 814, 819, 315/5, 645, 315/3, 770.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza

                          
                                              z dnia 05.08.2005r.
Stosownie do art. 53 , ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 , poz. 717 z późniejszymi zmianami ) oraz art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2000r. Nr 98 , poz.1071 z późn. zm . ) zawiadamiam ,że wydano decyzję nr WKB 7331/10CP/2005 z dnia 05.08.2005r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
 budowie kładki na rzece Troja, zatoki autobusowej w Rynku oraz chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 416 w Nowej Cerekwi na działkach nr804, 814, 819, 315/5, 645, 315/3, 770.
 
Inwestorem przedsięwzięcia jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
 
         Od wydanej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrz w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
         Odwołanie powinno zwierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określić istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
 
         W/w decyzja znajduje się  w Referacie Gospodarki Komunalnej Budownictwa i Drogownictwa w Urzędzie Miejskim w Kietrz- Kietrz, ul. 3-go Maja1, pok. nr 2.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-08-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-08-09 10:53:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-08-09 10:53:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1522 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza z dnia 05.08.2005 r. w sprawie budowy teletechnicznej szafy ONU wraz z przyłączem teletechnicznym i energetycznym na działkach nr 178, 1201/2, 1219 i 111 w Pilszczu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza

                          
                                              z dnia 05.08.2005r.
 
                Stosownie do art. 53 , ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 , poz. 717 z późniejszymi zmianami ) oraz art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2000r. Nr 98 , poz.1071 z późn. zm . ) zawiadamiam ,że wydano decyzję nr WKB 7331/8CP/2005 z dnia 05.08.2005r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na: budowie teletechnicznej szafy ONU wraz z przyłączem teletechnicznym i energetycznym na działkach nr 178, 1201/2, 1219 i 111 w Pilszczu.
 
Inwestorem przedsięwzięcia jest Telekomunikacja Polska S.A.- Pion Sieci Obszar Telekomunikacji ul. Korfantego 1, 45-077 Opole.
 
         Od wydanej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrz w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
         Odwołanie powinno zwierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określić istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
 
         W/w decyzja znajduje się  w Referacie Gospodarki Komunalnej Budownictwa i Drogownictwa w Urzędzie Miejskim w Kietrz- Kietrz, ul. 3-go Maja1, pok. nr 2.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-08-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-08-09 10:55:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-08-09 10:55:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1854 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie w sprawie wszczęcia postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji budowy sieci kanalizacji spławnej – deszczowej w rowie przydrożnym oraz budowy chodnika przy drodze powiatowej 1237 O w Lubotyniu na działce nr 362/2

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza
z dnia 16.08.2005r.
 
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy sieci kanalizacji spławnej –deszczowej w istniejącym rowie przydrożnym oraz budowie chodnika przy drodze powiatowej 1237 O w miejscowości Lubotyń na działce nr 362/2 .
 
Stosownie do art. 53 , ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 , poz. 717 z późniejszymi zmianami ) oraz art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2000r. Nr 98 , poz.1071 z późn. zm . ) zawiadamiam , że wszczęto postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
budowie sieci kanalizacji spławnej –deszczowej w istniejącym rowie przydrożnym oraz budowie chodnika przy drodze powiatowej 1237 O w miejscowości Lubotyń na działce nr 362/2 .
Inwestorem przedsięwzięcia jest Starostwo Powiatowe w Głubczycach
48-100 Głubczyce ul. Kochanowskiego 15 .
W terminie 14 dni od daty ogłoszenia niniejszego obwieszczenia strony przedmiotowego postępowania administracyjnego mają możliwość zapoznania się w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu w Referacie Gospodarki Komunalnej , Budownictwa i Drogownictwa ( pokój nr 2 ) z przedłożonymi przez Inwestora dokumentami .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-08-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-08-17 09:06:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-08-17 09:06:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1726 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie do składania ofert na organizację szkolenia dla pracowników UM w Kietrzu z zakresu internetu i poczty elektronicznej

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
 
Urząd Miejski w Kietrzu zaprasza do składania ofert (poza trybem zamówienia publicznego) na przeprowadzenie szkolenia 32 pracowników Urzędu Miejskiego w zakresie obsługi poczty elektronicznej i przeglądarki internetowej.
Do dyspozycji szkolącego zostanie udostępniona zarówno sala szkoleniowa do zajęć teoretycznych (sala konferencyjna UM – z ewentualnym wyposażeniem w projektor, planszę lub inne sprzęty) jak też sala komputerowa (6 stanowisk komputerowych z dostępem do sieci internetowej w Gminnym Centrum Informacji).
Dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania Urzędu pracownicy powinni odbywać szkolenie w 2 grupach – np. 1 grupa 16 osobowa w godz. 7.30 – 11.00, 2 grupa 11.30 – 15.00 lub też na przemian w kolejne dni tygodnia/tygodnie, zajęcia winny odbywać się w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu. Godzina rozpoczęcia szkolenia, ilość dni zajęć teoretycznych jak i praktycznych pozostaje do uzgodnienia, jednakże priorytetem jest nie tyle długość zajęć ile jakość, zakres przekazywanej wiedzy teoretycznej i praktycznej.
Proponowany zakres szkolenia:
  1. Obsługa poczty elektronicznej – podstawowe zagadnienia z zakresu poczty elektronicznej, adres e-mail, obsługa programu Outlook Express, (ewentualnie wzmianka o innych programach pocztowych): odbieranie/wysyłanie wiadomości, priorytet, potwierdzenie odbioru, załączniki itd.)
  2. Obsługa przeglądarki internetowej – przeglądarka Internet Explorer (ewentualnie wzmianka o innych), przeszukiwanie zasobów internetowych – wyszukiwarki, portale internetowe, linki, edytory stron internetowych, usługi internetowe (komunikator, czat itd.)
Istnieje możliwość złożenia ofert wariantowych.
Oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz w terminie do 20 września br.
W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę kontaktować się z P. Zuzanną Świerc tel. 077/ 485 43 56 w. 14, tel. kom. 602 73 15 72 e-mail:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-09-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-09-05 10:37:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-09-05 10:37:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1908 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji