ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie w sprawie wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla budowy fermy krów w Pilszczu

Akapit nr 1 - brak tytułu

WKB 7331/29/2004                                                                 Kietrz, 21.07.2004r.
 
Obwieszczenie Burmistrza Kietrza
z dnia 21 lipca 2004r.
 
 
Stosownie do art.32 ust.1 pkt 1 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2003 roku Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. Nr 62 , poz. 627) zawiadamiam, że wszczęto postępowanie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla budowy “ Fermy krów w Pilszczu na 1000 stanowisk na działce nr 44/68 w Pilszczu PGR na wniosek Kombinatu Rolnego Kietrz Sp.z o.o Kietrz ul. Zatorze 2 .
 
 
W ciągu 21 dni od dnia wywieszenia na tablicy ogłoszeń można w pokoju 21 tut.Urzędu Miejskiego w Kietrzu ul.3Maja 1 zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne wnioski lub uwagi .
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-07-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-07-29 10:37:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-07-29 10:37:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2210 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. przebudowy drogi transportu rolnego wraz z odwodnieniem w Ludmierzycach

Akapit nr 1 - brak tytułu

obwieszczenie_1.tif

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-03-15 15:03:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-03-15 15:03:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2020 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. przebudowy drogi transportu rolnego wraz z odwodnieniem w Ludmierzycach

Akapit nr 1 - brak tytułu

obwieszczenie_2.tif

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-03-15 15:13:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-03-15 15:13:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1921 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. przebudowy drogi transportu rolnego wraz z odwodnieniem w Chróścielowie

Akapit nr 1 - brak tytułu

obwieszczenie_3.tif

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-03-15 15:22:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-03-15 15:22:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1875 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. przebudowy drogi transportu rolnego wraz z odwodnieniem w Kietrzu

Akapit nr 1 - brak tytułu

obwieszczenie_4.tif

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-03-16 14:37:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-03-16 14:37:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1891 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o ustaleniu warunków zabudowy wieży przekaźnikowej operatora sieci ERA w miejścowości Lubotyń.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza
z dnia 04.05.2005r.
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji
inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy wieży przekaźnikowej telefonii komórkowej operatora sieci Era wraz z systemem anten nadawczo-odbiorczych ,kontenerem technicznym , ogrodzeniem , droga dojazdową oraz zasilaniem na działce nr 44/2 w Lubotyniu .
Stosownie do art. 53 , ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 , poz. 717 z późniejszymi zmianami ) oraz art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2000r. Nr 98 , poz.1071 z późn. zm . ) zawiadamiam , że wszczęto postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
polegającej na:
budowie wieży przekaźnikowej telefonii komórkowej operatora sieci Era wraz z systemem anten nadawczo-odbiorczych ,kontenerem technicznym , ogrodzeniem , droga dojazdową oraz zasilaniem na działce nr 44/2 w Lubotyniu .
Inwestorem przedsięwzięcia jest Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o
02-222 Warszawa Al. Jerozolimskie 181 .
W terminie 14 dni od daty ogłoszenia niniejszego obwieszczenia strony przedmiotowego postępowania administracyjnego mają możliwość zapoznania się w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu w Referacie Gospodarki Komunalnej , Budownictwa i Drogownictwa ( pokój nr 2 ) z przedłożonymi przez Inwestora dokumentami .
                                                                                       Burmistrz Kietrza
                                                                                          Józef Matela

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-05-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-05-06 13:54:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-05-06 13:54:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1912 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wgladu projektu "Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w Granicach Administracyjnych Miasta Kietrza"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz, dnia 25.01.2005 r.
OBWIESZCZENIE
O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU
PROJEKTU “MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
W GRANICACH ADMINISTARCYJNYCH MIASTA KIETRZA”
 
Na podstawie Art.17, pkt.10 Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o Planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz.717 z późniejszymi zmianami) oraz Uchwały Rady Miejskiej w Kietrzu Nr XI/61/2003 z dnia 28 października 2003 roku.
BURMISTRZ KIETRZA ZAWIADAMIA
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w granicach administracyjnych miasta Kietrza
wraz z prognozami oddziaływania na środowisko
W SIEDZIBIE URZĘDU MIEJSKIEGO W KIETRZU ,
48 -130 KIETRZ UL. 3-GO MAJA 1,
W DNIACH OD 1 lutego 2005 ROKU DO DNIA 1 marca 2005 ROKU
W GODZ. OD 8.00 DO 15.00 GODZ.
 
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w granicach administracyjnych miasta Kietrza rozwiązaniami odbędzie się
W SIEDZIBIE URZĘDU MIEJSKIEGO W KIETRZU ,
48 -130 KIETRZ UL. 3-GO MAJA 1,
W SALI Nr 19
W DNIU 28 lutego 2005 ROKU
O GODZ. 14.00
Zgodnie z Art.18 ust.1 Ustawy , każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projektach planów miejscowych, może wnieść uwagi.
Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Miasta Kietrz z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 marca 2005 roku, nie krótszym niż 14 dni od dnia zakończenia okresu wyłożenia projektów planów.
BURMISTRZ KIETRZA

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-01-26 12:39:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-01-26 12:39:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1898 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o rokowaniach w sprawie sprzedaży działki budowlanej nr 260 położonej w Kietrzu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz dnia 23.12.2004r
Ogłoszenie o rokowaniach
Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jedn, z 2000 r.Dz.U. Nr 46,poz.543 z późn.zm./,rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14.09.2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości /Dz.U. Nr 207,poz.2108/ oraz zarządzeń Burmistrza Kietrza Nr 278/A/2004 z dnia 08.04.2004 r w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu działki, przeznaczonej do sprzedaży, położonej w Kietrzu ul. Głowackiego, stanowiącej własność Gminy Kietrz, Burmistrz Kietrza
o g ł a s z a d r u g i e r o k o w a n i a
na sprzedaż n/w nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Kietrz
Oznaczenie nieruch.
Pow. w ha
Numer nieruch.
Opis nieruch.
Przeznacze-nie w planie zagosp. przestrz.
Cena wywoławcza gruntu w zł
Obciążenia i ograniczenia
KW 32717
Ew.gr dz.nr 260/20,
0.099
Kietrz ul. Głowackiego
Działki gruntu R.II, położona w obszarze zurbanizowanym zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i kilkurodzinnej. . Działka uzbrojona w energię elektr. ,telefon, wodociąg , gazociąg, droga gruntową i asfaltową.
Budownictwo mieszk. jednorodzinne
17.000,00 zł podatek Vat wynosi 22 % wynegocjowanej ceny
Nieruchomość wolna od wszelkich obciążeń i ograniczeń
Ogłoszone na dzień 25.06.2004r I przetarg i na 13.08.2004 r II przetarg oraz na dzień 18.XI.2004 r. pierwsze rokowania zakończyły się wynikiem negatywnym
Rokowania odbędą się w dniu 04 lutego 2005 r o godz. 10:00 w Urzędzie Miejskim w Kietrzu ul. 3 Maja 1 /pok. Nr 13/.
Zgłoszenie udziału w rokowaniach należy składać w zamkniętych kopertach z napisem “rokowania”, w sekretariacie Urzędu w dniu 29 stycznia 2005 roku do godz. 15:00 .
Zgłoszenie powinno zawierać :
- imię , nazwisko i adres albo nazwę lub formę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub inny podmiot,
- datę sporządzenia zgłoszenia
- oświadczenie, że zgłaszający zapoznał się z warunkami rokowań i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,
- proponowaną cenę oraz sposób jej zapłaty ,
- proponowany sposób realizacji dodatkowych warunków rokowań
Do zgłoszenia należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium w pieniądzu w kwocie 1.700 zł uprawniającej do udziału w rokowaniach. Wadium winno być wpłacona w ten sposób, żeby najpóźniej w dniu 29.01.2005 r znajdowała się na koncie Urzędu Miejskiego w Kietrzu nr 33 8475 1016 2002 0000 4011 0001 Bank Spółdzielczy Racibórz O/Kietrz.
Wpłacone wadium :
- zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, jeżeli osoba wpłacająca wadium zostanie ustalona nabywcą przedmiotowej nieruchomości ,
- zostanie zwrócone, w terminie 3 dni od dnia zamknięcia rokowań, jeżeli osoba wpłacająca wadium nie zostanie ustalona nabywcą,
- ulega przepadkowi, w razie uchylenia się uczestnika rokowań, który wygrał rokowania od zawarcia umowy notarialnej.
Koszty przystosowania w/w nieruchomości do zbycia wynoszą 220,00 zł / słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100/,
które nabywca winien wpłacić Gminie Kietrz niezależnie od wynegocjowanej ceny nieruchomości.
Przedmiotowy grunt stanowi rolę klasy II i zgodnie z przepisami ustawy o ochronie gruntów rolnych w przypadku realizacji inwestycji nabywca zobowiązany będzie do uregulowania czynności związanych z wyłączeniem tego gruntu z produkcji rolniczej.
Nieruchomość ta podlega przepisom ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego /Dz.U. Nr 64, poz. 592/.
Z dodatkowymi warunkami rokowań można zapoznać się Urzędzie Miejskim w Kietrzu Referacie Gospodarki Nieruchomościami /pokój nr 14/,
od godz. 8:00 do 15:00 w dniach pracy Urzędu .
Ustalona cena w rokowaniach nie może być niższa niż 40 % jej wartości.
Burmistrzowi Kietrza przysługuje prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-12-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-12-29 09:10:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-12-29 09:10:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2013 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji budowy chodnika w m.Nowa Cerekwia w ciągu drogi wojewódzkiej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza
z dnia 22.09.2004r.
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 416 w Nowej Cerekwi .
Stosownie do art. 53 , ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 , poz. 717 z późniejszymi zmianami ) oraz art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2000r. Nr 98 , poz.1071 z późn. zm . ) zawiadamiam , że wszczęto postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na :
budowie chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 416 w Nowej Cerekwi wraz z kanalizacją deszczową na długości 0,980 km na działkach nr 292/1 , 292/2, 292/3 ,814,804 , 313 .
Inwestorem przedsięwzięcia jest Zarząd Dróg Wojewódzkich 45-231 Opole ul .Oleska 127
W terminie 14 dni od daty ogłoszenia niniejszego obwieszczenia strony przedmiotowego postępowania administracyjnego mają możliwość zapoznania się w godzinach pracy urzędu w Referacie Gospodarki Komunalnej , Budownictwa i Drogownictwa ( pokój nr 21 ) z przedłożonymi przez Inwestora dokumentami .
Burmistrz Kietrza
Józef Matela /-/

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-09-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-09-29 13:33:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-09-29 13:33:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1861 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o rokowaniach w sprawie sprzedaży dz. nr 260/20 położonej w Kietrzu, ul. Głowackiego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz dnia 15.10.2004r
Ogłoszenie o rokowaniach
Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jedn, z 2000 r.Dz.U. Nr 46,poz.543 z późn.zm./,rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14.09.2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości /Dz.U. Nr 207,poz.2108/ oraz zarządzeń Burmistrza Kietrza Nr 278/A/2004 z dnia 08.04.2004 r w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu działki, przeznaczonej do sprzedaży, połozonej w Kietrzu ul. Głowackiego, stanowiącej własność Gminy Kietrz, Burmistrz Kietrza
o g ł a s z a p i e r w s z e r o k o w a n i a
na sprzedaż n/w nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Kietrz
Oznacz. nieruch.
Pow. w ha
Numer nieruch.
Opis nieruch.
Przeznaczenie w studium uwarunkowań i kierunków zag.przest. m.Kietrz
Cena wywoławcza gruntu w zł
Obciążenia i ograniczenia
KW 32717
Ew.gr dz.nr 260/20,
0.099
Kietrz ul. Głowackiego
Działki gruntu R.II, położona w obszarze zurbanizowanym zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i kilkurodzinnej. . Działka uzbrojona w energię elektr. ,telefon, wodociąg , gazociąg, droga gruntową i asfaltową.
Budownictwo mieszk. jednorodzinne
17.000,00 zł podatek Vat wynosi 22 % wynegocjowanej ceny
Nieruchomość wolna od wszelkich obciążeń i ograniczeń
Ogłoszone na dzień 25.06.2004r I przetarg i na 13.08.2004 r II przetarg zakończyły się wynikiem negatywnym
Rokowania odbędą się w dniu 18 listopada 2004 r.o godz. 10:00 w Urzędzie Miejskim w Kietrzu ul. 3 Maja 1 /pok. Nr 13/.
Zgłoszenie udziału w rokowaniach należy składać w zamkniętych kopertach z napisem “rokowania“, w sekretariacie Urzędu w dniu 15 listopada 2004 roku do godz. 15:00 . Zgłoszenie powinno zawierać :
- imię , nazwisko i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub inny podmiot,
- datę sporządzenia zgłoszenia
- oświadczenie, że zgłaszajacy zapoznał się z warunkami rokowań i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,
- proponowaną cenę oraz sposób jej zapłaty ,
- proponowany sposób realizacji dodatkowych warunków rokowań
Do zgłoszenia należy dołączyć kopię dowodu wpłaty zaliczki w pieniadzu w kwocie 1.700 zł uprawniającej do udziału w rokowaniach. Zaliczka ta winna być wpłacona w ten sposób, żeby najpóźniej w dniu 15.XI.2004 r znajdowała się na koncie Urzędu Miejskiego w Kietrzu nr 33 8475 1016 2002 0000 4011 0001 Bank Spółdzielczy Racibórz O/Kietrz.
Wpłacona zaliczka :
- zostanie zaliczona na poczet ceny nabycia, jeżeli osoba wpłacająca zaliczkę zostanie ustalona nabywcą przedmiotowej nieruchomości ,
- zostanie zwrócona, w terminie 3 dni od dnia zamknięcia rokowań, jeżeli osoba wpłacająca zaliczkę nie zostanie ustalona nabywcą,
- ulega przepadkowi, w razie uchylenia się uczestnika rokowań, który wygrał rokowania od zawarcia umowy notarialnej.
Koszty przystosowania w/w nieruchomości do zbycia wynoszą 220,00 zł / słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100/,
które nabywca winien wpłacić Gminie Kietrz niezależnie od wynegocjowanej ceny nieruchomości.
Przedmiotowy grunt stanowi rolę klasy II i zgodnie z przepisami ustawy o ochronie gruntów rolnych w przypadku realizacji inwestycji nabywca zobowiaząny będzie do uregulowania czynności związanych z wyłączeniem tego gruntu z produkcji rolniczej.
Nieruchomość ta podlega przepisom ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego /Dz.U. Nr 64, poz. 592/.
Z dodatkowymi warunkami rokowań można zapoznać się Urzędzie Miejskim w Kietrzu Referacie Gospodarki Nieruchomościami /pokój nr 14/,
w terminie do 12 listopada 2004 r. w dniach pracy Urzędu .
Ustalona cena w rokowaniach nie może być niższa niż 40 % jej wartości.
Burmistrzowi Kietrza przysługuje prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.
B U R M I S T R Z
mgr inż. Józef Matela

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-10-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-10-18 15:38:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-10-18 15:38:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1911 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji