ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zawiadomienie o wszczęciu postępowaniaw sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na remoncie stacji redukcyjno-pomiarowej Kietrz ul. Raciborska położonej na działce ew. 956/2.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz, dnia 04.01. 2007 r.

WOR 7624/1/1/07
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
 
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071, z późn zm.)
 
z a w i a d a m i a m
 
że w dniu 04.01.2007 r. na wniosek IS-KAT Biuro Projektowe, Jolanta Potoczna, 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Reymonta 45, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na:
Remoncie stacji redukcyjno-pomiarowej Kietrz ul.Raciborska położonej na działce ew. 956/2.
 
W związku z tym wyjaśniam, że w ciągu 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia można w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, pokój nr 8 zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski.
 
Otrzymują:
 
1. H. Makarski
2. F. Gadżała
3. B. i M. Chodorowscy
4. M. Tratkowski
5. Zakład Gazowniczy w Opolu 45- 071 Opole, ul. Armii Krajowej 2
6. Tablica ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kietrzu
7. a / a

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-01-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-01-08 14:27:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-01-08 14:30:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
980 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na budowie 4 szt. płyt do składowania obornika oraz zbiorników na gnojówkę i gnojowicę

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz, dnia 27.12.2006 r.

WOR 7624/ 10/1/06
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
 
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm. )
 
z a w i a d a m i a m
że w dniu 21.12.2006 r. na wniosek Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej w Nowej Cerekwi, 48-130 Kietrz, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na:
budowie 4 szt. płyt do składowania obornika oraz zbiorników na gnojówkę i gnojowicę.
 
W związku z tym wyjaśniam, że w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia można w tutejszym urzędzie, pokój nr 8 zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski.
 
 
 
Otrzymują:
1. Zarząd Dróg Wojewódzkich 45-231 Opole, Oleska 127
2. Gmina Kietrz
3. tablica ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kietrzu
4. a/a

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-01-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-01-08 14:29:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-01-08 14:30:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
999 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie sieci wodociągowej tranzytowej Rozumice – Karłowiec - Lubotyń na działkach ewidencyjnych nr 45/4, 46, 47/2, 48, 41/

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza

z dnia 22.12.2006
 
       Stosownie do art. 53, ust 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami)
zawiadamiam
że na wniosek Przedsiębiorstwa Komunalnego HYDROKAN Sp. z. o. o., 48-130 Kietrz, ul. Traugutta 15, z dnia 06.10.2006 r.
wydano decyzję
nr WKB 7331/4CP/2006 z dnia 22.12.2006 roku o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie sieci wodociągowej tranzytowej Rozumice – Karłowiec - Lubotyń na działkach ewidencyjnych nr 45/4, 46, 47/2, 48, 41/9, 44/2, 41/7, 43ark.m1 obręb Lubotyń.
 
Od wydanej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od daty ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Odwołanie powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określić istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
Wymieniona decyzja znajduje się w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, ul. 3-go Maja 1, w Referacie Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa (pokój nr 2).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-12-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-12-29 12:49:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-12-29 12:50:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
968 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie przepustu oraz odwodnieniu drogi gminnej w miejscowości Kozłówki na działkach nr 249/1, 249/2, 247.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza

z dnia 26.10.2006
 
Stosownie do art. 53, ust 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami)
 
 z a w i a d a m i a m
 
że na wniosek Gminy Kietrz, ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz
wydano decyzję nr WKB 7331/3CP/2006 z dnia 17.08.2006 roku
 
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie przepustu oraz odwodnieniu drogi gminnej w miejscowości Kozłówki na działkach nr 249/1, 249/2, 247.
 
Od wydanej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od daty ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
 
Odwołanie powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określić istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
 
Wymieniona decyzja znajduje się w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, ul. 3-go Maja 1, w Referacie Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa (pokój nr 2).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-10-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-10-26 11:41:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-10-26 11:41:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
933 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji

Akapit nr 1 - brak tytułu


Kietrz, dnia 17.10.2006 r.
 
WOR 7624/ 9/3/06
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
 
 
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm. )
 
z a w i a d a m i a m
 
że w dniu 05.10.2006 r. na wniosek Przedsiębiorstwa Komunalnego „Hydrokan” Sp. z.o.o. ul. Traugutta 15, 48-130 Kietrz, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na: budowie sieci wodociągowej tranzytowej Rozumice – Karłowiec Lubotyń z rur PVC 110 mm z uzbrojeniem żeliwnym wodociągowym. W związku z tym wyjaśniam, że w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia można w tutejszym urzędzie, pokój nr 8 zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski.
 
Otrzymują:
1. Kombinat Rolny „Kietrz” Sp. z.o.o. 48-130 Kietrz, ul. Zatorze 2
2. Zarząd Dróg Wojewódzkich 45-231 Opole, Oleska 127
3. Starostwo Powiatowe w Głubczycach 48-100 Głubczyce, Kochanowskiego 15
4. Sołectwo Lubotyń
5. Przyczółek - Lubotyń Karłowiec
6. Sołectwo Rozumice
7. tablica ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kietrzu 8. a/a

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-10-23 14:13:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-10-23 14:13:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
828 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy sieci wodociągowej tranzytowej Rozumice - Lubotyń Karłowiec

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie Burmistrza Kietrza

z dnia 18.10.2006
 
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy sieci wodociągowej tranzytowej Rozumice - Lubotyń Karłowiec. Stosownie do art. 53, ust 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami)
 
zawiadamiam
 
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na
 
budowy sieci wodociągowej tranzytowej Rozumice - Lubotyń Karłowiec, na działkach nr 45/4, 46, 47/2, 48, 41/9, 44/2, 41/7, 43
 
Inwestorem przedsięwzięcia jest
 
Przedsiębiorstwo Komunalne „HYDROKAN” Sp. z o.o., ul. Traugutta 15, 48-130 Kietrz
 
W związku z tym wyjaśniam, że w ciągu 7 dniu od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony maja możliwość zapoznania się z zamierzeniami wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu w Referacie Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa (pokój nr 2)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-10-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-10-19 08:02:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-10-19 08:02:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
772 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rozstrzygnięcie Nadzorcze Wojewody Opolskiego stwierdza nieważność Zarządzenia Burmistrza Kietrza Nr 691/A/06 z dnia 29 czerwca 2006r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz , dnia 10.10.2006 r.

Rozstrzygnięcie Nadzorcze Wojewody Opolskiego Nr PN. III – SJ – 0911 -1 – 167/06 z dnia 05.10.2006 r. stwierdza nieważność Zarządzenia Nr 691/A/06 z dnia 29 czerwca 2006r. w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie usług na terenie Gminy Kietrz w zakresie: 1. odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 2. opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-10-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-10-10 15:28:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-10-10 15:28:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
902 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz, dnia 29.09.2006 r.

                Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (DzU.180 poz. 1495 z 2005 r. ) nakłada na przedsiębiorców i na gminy obowiązek właściwego postępowania z zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym .
 
Kierując się zasadami określonymi w /w ustawie Urząd Miejski w Kietrzu poniżej podaje wykaz punktów sklepowych, gdzie można zdać zużyty sprzęt przy zakupie nowego, w ramach tego samego rodzaju ( np. przy zakupie nowego telewizora można zdać stary, zużyty telewizor).
 
Poniżej podajemy adres sprzedaży i zbiórki sprzętu:
1. Sprzedaż i zbiórka zużytego sprzętu
a/ Sklep Elektryczno – Żelazny Kietrz ul. Niepodległości 37
b/ Sklep „DOMUS” – Kietrz, ul. Wojska Polskiego 1a
c/ Sklep komputerowy „Brain Computer Systems”- Kietrz, ul. Głubczycka 10c
 
2. Zbiórka zużytego sprzętu
a/ Przedsiębiorstwo Komunalne „ Hydrokan” Sp. z o.o. Kietrz ul. Traugutta 15

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-09-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-09-29 15:30:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-09-29 15:30:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
852 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Otwarty konkurs ofert na realizację przez organizacje pozarządowe pożytku publicznego zadań z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu w 2006 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

OTWARTY KONKURS OFERT
NA REALIZACJĘ ZADAŃ PRZEZ ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
 
BURMISTRZ KIETRZA
ul. 3 Maja 1
48-130 KIETRZ
 
O G Ł A S Z A
otwarty konkurs ofert na realizację przez organizacje pozarządowe pożytku publicznego zadań z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu w 2006 roku.
 
Zadanie obejmuje:
Wspieranie działań na rzecz upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród społeczeństwa gminy, w tym w szczególności dzieci i młodzieży, poprzez:
• Rozwijanie różnych dyscyplin sportowych poprzez systematyczne szkolenie sportowe,
• Propagowanie i rozwijanie kultury fizycznej i sportu w środowisku wiejskim,
• Promocję aktywności ruchowej dla zachowania zdrowia fizycznego i psychicznego.
 
Na wspieranie realizacji zadania przeznacza się kwotę 9.900,- złotych.
 
Zasady przyznania dotacji.
Podmiot składający ofertę:
• wykonuje zadanie samodzielnie,
• posiada własną kadrę i zaplecze do realizacji zadania,
• zobowiąże się do prowadzenia i wyodrębnienia w ewidencji księgowej środków otrzymanych na realizację zadania
 
Termin i warunki realizacji zadania.
Termin: II półrocze 2006 rok
Miejsce realizacji: Gmina Kietrz
Beneficjenci: społeczeństwo Gminy Kietrz, w szczególności dzieci i młodzież
 
Termin składania ofert: 13 października 2006 roku
 
Termin, tryb i kryteria wyboru ofert.
1. Ocena możliwości realizacji zadania przez podmiot – do 5 punktów.
2. Ocena przewidywanych efektów realizacji zadania - do 5 punktów
3. Dotychczasowe doświadczenia oferenta w realizacji zadań z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu lub o zbliżonym charakterze – do 5 punktów
4. Ocena przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania – do 5 punktów
5. Wysokość środków własnych zaangażowanych do wykonania zadania – do 5 punktów.
 
Konkurs zostanie rozstrzygnięty także w przypadku, gdy na konkurs wpłynie jedna oferta.
 
Rozpatrzenie ofert nastąpi do dnia 18 października 2006 roku.
Komisja ma prawo odrzucić ofertę jeśli ta nie spełni wymogów określonych w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. Nr 264 poz. 2207), któregokolwiek warunku konkursu lub nie osiągnie minimalnej wartości 13 punktów.
 
O wyborze realizatora zadania wybrany podmiot zostanie powiadomiony pisemnie. Szczegółowe warunki realizacji i rozliczenia zadania określi umowa zawarta pomiędzy Gminą Kietrz a podmiotem.
Oferty wraz z załącznikami należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kietrzu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Miejski w Kietrzu; ul. 3 Maja 1; 48-130 Kietrz z dopiskiem: „Konkurs z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu”.
 
Informacja o realizacji zadań z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu w 2005 roku.
Wysokość przyznanych przez Gminę Kietrz dotacji na zadania z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu w roku 2005 wyniosła ogółem 72.000,- złotych, w tym:
• na zadanie „Rozwój sportu wiejskiego” realizowane przez Gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe w Kietrzu – 40.000,- złotych,
• na zadanie „upowszechnianie kultury fizycznej i sportu” realizowane przez Miejskie Klub Sportowy „Włókniarz” w Kietrzu – 30.000,- złotych,
• na zadanie „Dotacja finansowa dla nowo założonych klubów sportowych w Gminie Kietrz” realizowane przez Klub Strzelecki LOK „Orlęta” w Nowej Cerekwii - 2.000,- złotych.
Ogłoszenie o konkursie ofert i regulaminie konkursu zamieszczone zostało na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Kietrzu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kietrz.
 
REGULAMIN OTWARTEGO KONKURSU OFERT NA REALIZACJĘ ZADAŃ Z ZAKRESU UPOWSZECHNIANIA KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU W 2006 ROKU
 
1. Podmioty uprawnione do udziału w konkursie: Organizacje pozarządowe spełniające wymogi zawarte w art. 3 ust. 1 do 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. Nr 96 poz. 873 z późniejszymi zmianami)
 
2. Zadanie i wysokość środków przeznaczonych na jego realizację w 2006 roku. Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu - 9.900,- złotych
 
3. Oferta podmiotu:
3.1. Oferta podmiotu powinna zawierać:
• szczegółowy zakres rzeczowy zadania zawierający opis planowanego działania,
• informację o terminie i miejscu realizacji zadania,
• kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania,
• informację o wcześniejszej działalności podmiotu składającego ofertę w zakresie, którego dotyczy zadanie,
• informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających realizację zadania,
• informację o wysokości środków finansowych własnych albo pozyskanych z innych źródeł na realizację zadania,
• sprawozdanie finansowe i merytoryczne za ubiegły rok, a w przypadku dotychczasowej krótszej działalności – za okres działalności.
 
3.2. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione na podstawie aktualnych pełnomocnictw do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.
 
3.3. Wymagane załączniki do oferty:
• statut oferenta,
• wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego (ważny 3 miesiące od daty wystawienia) albo aktualny odpis potwierdzający wpis do właściwej ewidencji dotyczący statusu prawnego oferenta i prowadzonej przez niego działalności,
• oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z warunkami przystąpienia do konkursu,
• zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu oferenta z zapłatą składek ubezpieczeniowych oraz obowiązkowych należności publicznoprawnych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-09-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-09-27 13:08:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-09-27 13:08:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
803 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Postanowienie Burmistrza Kietrza w sprawie konieczności sporządzenia raportu oddziaływania przedsięwzięcia na srodowisko

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz, dnia 08.09.2006r.

WOR 7624/ 7 / 4 / 06
P O S T A N O W I E N I E
 
         Na podstawie art. 51 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska ( Dz. U. Nr 62, poz. 627 z późń. zm. ) oraz art. 123 i 142 K.P.A. Burmistrz Kietrza - po zapoznaniu się z ustaleniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Głubczycach oraz Starosty Głubczyckiego w sprawie ustalenia konieczności sporządzenia raportu oddziaływania na środowiska przedsięwzięcia pn. „Budowa mostu drogowego nad rzeką graniczną Opawa w km 67+400 wraz z korektą i ubezpieczeniem koryta rzeki Opawa na odcinku od km 67+350 do km 67+450 tj. odcinek 100 m oraz przebudowę wału przeciwpowodziowego na odcinku od km 1+270 do km 1+445tj. odcinek 175m”
 
P O S T A N A W I A
stwierdzić konieczność sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w zakresie:
 
1. Opis planowanego przedsięwzięcia, a w szczególności:
a) charakterystykę całego przedsięwzięcia i warunki wykorzystania terenu w fazie realizacji i eksploatacji,
b) przewidywane wielkości emisji, wynikające z funkcjonowania planowanego przedsięwzięcia,
2. Opis elementów przyrodniczych środowiska, objętych zakresem przewidywanego oddziaływania planowanego przedsięwzięcia,
3. Opis analizowanych wariantów, w tym wariantu:
a) polegającego na niepodejmowaniu przedsięwzięcia,
b) najkorzystniejszego dla środowiska, wraz z uzasadnieniem ich wyboru.
4. Określenie możliwego transgranicznego oddziaływania na środowisko,
5. Analizę i ocenę możliwych zagrożeń i szkód dla zabytków archeologicznych w obrębie terenu , na którym ma być realizowane przedsięwzięcie.
6. Uzasadnienie wybranego przez wnioskodawcę wariantu, ze wskazaniem jego oddziaływania na środowisko, w szczególności na:
a) ludzi, zwierzęta, rośliny, wodę i powietrze
b) powierzchnię ziemi,
c) wzajemne oddziaływanie między elementami, o których mowa w lit. a), b),
7. Opis przewidywanych znaczących oddziaływań planowanego przedsięwzięcia na środowisko, obejmujący bezpośrednie, pośrednie, wtórne, skumulowane, krótko-, średnio- i długoterminowe, stałe i chwilowe oddziaływania na środowisko, wynikające z:
a) istnienia przedsięwzięcia,
b) emisji,
8. Opis przewidywanych działań mających na celu zapobieganie, ograniczenie lub kompensację przyrodniczą negatywnych oddziaływań na środowisko,
9. Przedstawienie zagadnień w formie graficznej,
10. Analizę możliwych konfliktów społecznych związanych z planowanym przedsięwzięciem,
11. Streszczenie w języku niespecjalistycznym informacji zawartych w raporcie,
12. Nazwisko osoby lub osób sporządzających raport,
13. Źródła informacji stanowiące podstawę do sporządzenia raportu.
 
UZASADNIENIE
Na wniosek Gminy Branice, Urząd Gminy w Branicach, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice, w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych z dnia 03.08.2006 r. Nr IR-7040/2-Most-B1/2006 dla przedsięwzięcia polegającego na „ Budowie mostu drogowego nad rzeką graniczną Opawa w km 67+400 wraz z korektą i ubezpieczeniem koryta rzeki Opawa na odcinku od km 67+350 do km 67+450 tj. odcinka 100m oraz przebudowie wału przeciwpowodziowego na odcinku od km 1+270 do km 1+445 tj. odcinka 175m” Burmistrz Kietrza zwrócił się pismem z dnia 03.08.2006r. Nr WOR 7624/7/1/06 do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Głubczycach oraz pismem z dnia 03.08.2006r. Nr WOR 7624/7/2/06 do Starosty Głubczyckiego o określenie, czy wymagane jest sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko w /w przedsięwzięcia. Po zapoznaniu się z dokumentacją, Postanowieniem Nr NZ/ZK – 4325 –11/06 z dnia 21.08.2006 r. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Głubczycach nałożył na inwestora obowiązek sporządzenia raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko w zakresie określenia możliwego transgranicznego oddziaływania na środowisko analizowanego wariantu.
Starosta Głubczycki zawarł swoje stanowisko w Postanowieniu Nr OŚ-7634/21/2006 z dnia 18.08.2006r. orzekając, że realizowane przedsięwzięcie wymaga sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko w zakresie w całości art.52 ust.1-ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r.- Prawo ochrony środowiska/tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 129, poz.902/.
Biorąc powyższe pod uwagę postanowiono jak na wstępie.
Na niniejsze Postanowienie nie przysługuje zażalenie.
 
Otrzymuje:
Urząd Gminy w Branicach 48-140 Branice, ul. Słowackiego 3
Do wiadomości:
1. Starostwo Powiatowe w Głubczycach 48 – 100 Głubczyce, ul. Kochanowskiego15
2. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Głubczycach 48 – 100 Głubczyce, ul. Grunwaldzka 1 b
3. Tablice ogłoszeń w Urzędzie Miejskim
4. Tablice ogłoszeń w miejscu realizacji przedsięwzięcia / za pośrednictwem Gminy Branice /
5. a / a

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-09-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-09-12 10:21:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-09-12 10:21:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-10 11:40:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4831 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji