Obwieszczenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie Burmistrza Kietrza o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego przebudowy przepustu oraz odwodnienia drogi gminnej w miejscowości Kozłówki, Gmina Kietrz
Akapit nr 1 - brak tytułu
Obwieszczenie Burmistrza Kietrza
z dnia 23.08.2006
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego przebudowy przepustu oraz odwodnienia drogi gminnej w miejscowości Kozłówki, Gmina Kietrz.
Stosownie do art. 53, ust 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami)
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na
przebudowie przepustu oraz odwodnienia drogi gminnej w m. Kozłówki Gmina Kietrz,
na działkach nr 249/1, 249/2, 207
Inwestorem przedsięwzięcia jest
Gmina Kietrz, ul. 3- go Maja 1, 48-130 Kietrz
Gmina Kietrz jest jedynym właścicielem nieruchomości na których prowadzona jest inwestycja przebudowy, jest więc jedyną stroną w postępowaniu.
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Kietrza o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego przebudowy przepustu oraz odwodnienia drogi gminnej w miejscowości Kozłówki, Gmina Kietrz Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Kietrza o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego przebudowy przepustu oraz odwodnienia drogi gminnej w miejscowości Kozłówki, Gmina Kietrz
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zuzanna Świerc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-08-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zuzanna Świerc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-08-30 10:30:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Zuzanna Świerc |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-08-30 10:30:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-10 11:40:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4643 raz(y) |
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na: budowie mostu drogowego nad graniczną rzeką Opawą wraz z korektą i ubezpieczeniem koryta rzeki Opawy
Akapit nr 1 - brak tytułu
Kietrz, dnia 04.08.2006r.
WOR 7624/7/3/06
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000r., Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.)
z a w i a d a m i a m
że w dniu 04.08.2006r. na wniosek Gminy Branice, Urząd Gminy w Branicach, ul. Słowackiego 3, 48 – 140 Branice, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na: budowie mostu drogowego nad graniczną rzeką Opawą w km 67 + 400 wraz z korektą i ubezpieczeniem koryta rzeki Opawy na odcinku od km 67 + 350 do km 67 + 450 tj. odcinek 100 m oraz przebudowie wału przeciwpowodziowego na odcinku od km 1 + 270 do km 1 + 445 tj. odcinka 175 m.
W związku z tym wyjaśniam, że w ciągu 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia można w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, pokój nr 8 zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski.
Otrzymują:
1. Piotr Wawro,
2. Lucyna Herbut
3. Ryszard Herbut
4. Skarb Państwa
Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
ul. Katowicka 39,
45 – 082 Opole
5. Urząd Gminy w Branicach
ul. Słowackiego 3,
48 – 140 Branice
6. Stanisław Wilczyński
7. Spółdzielcza Gospodarka Rodzinna w Bliszczycach
8. Dawid Rapacz
9. Halina Rapacz
10. Mateusz Rapacz
11. Jenda Jan
12. Jenda Irena
13. Starostwo Powiatowe w Głubczycach
ul. Kochanowskiego 15
48 – 100 Głubczyce
14. Skarb Państwa
Agencja Nieruchomości Rolnych
ul. 1 Maja 6,
45 – 068 Opole
15. Bożena Moryc
16. Zdzisław Moryc
17. Grzegorz Leśniak
Pobierz dane XML Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na: budowie mostu drogowego nad graniczną rzeką Opawą wraz z korektą i ubezpieczeniem koryta rzeki Opawy Drukuj informację Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na: budowie mostu drogowego nad graniczną rzeką Opawą wraz z korektą i ubezpieczeniem koryta rzeki Opawy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zuzanna Świerc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-08-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zuzanna Świerc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-08-31 13:44:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Zuzanna Świerc |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-08-31 13:49:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-10 11:40:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4548 raz(y) |
Ogłoszenie o zawarciu umowy na roboty dodatkowe w zadaniu p.n. „Modernizacja ul. Zwycięstwa z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Kietrzu”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ogłoszenie o zawarciu umowy na roboty dodatkowe w zadaniu p.n. „Modernizacja ul. Zwycięstwa z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Kietrzu”
Zgodnie z przeprowadzonym zamówieniem publicznym w trybie zamówienia z wolnej ręki (art.67 ust 1 pkt5) między Gminą Kietrz a Przedsiębiorstwem Usługowym „Tele- Mar” Sp. z o. o., ul. Stalowa 4, 47- 400 Racibórz zawarta została umowa na wykonanie roboty dodatkowej polegającej na wymianie rodzimego gruntu na piasek w wykopach w zadaniu Modernizacja ul. Zwycięstwa z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Kietrzu.
Wykonawca zaproszony do negocjacji spełnił warunki udziału w postępowaniu.
Pobierz dane XML Ogłoszenie o zawarciu umowy na roboty dodatkowe w zadaniu p.n. „Modernizacja ul. Zwycięstwa z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Kietrzu” Drukuj informację Ogłoszenie o zawarciu umowy na roboty dodatkowe w zadaniu p.n. „Modernizacja ul. Zwycięstwa z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Kietrzu”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zuzanna Świerc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-07-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zuzanna Świerc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-07-26 13:53:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Zuzanna Świerc |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-07-26 13:53:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-10 11:40:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2992 raz(y) |
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego przebudowy kabli teletechnicznych na terenie gminy Kietrz
Akapit nr 1 - brak tytułu
Obwieszczenie Burmistrza Kietrza
z dnia 07.07.2006
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego przebudowy kabli teletechnicznych na terenie gminy Kietrz.
Stosownie do art. 53, ust 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami)
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
przebudowie kabli teletechnicznych na terenie gminy Kietrz, na działkach w obrębie Dzierżysławia, Lubotynia i Pilszcza.
Inwestorem przedsięwzięcia jest:
Telekomunikacja Polska S.A. Obszar Telekomunikacji Pion Sieci w Opolu, ul. Korfantego 1, 45-077 Opole.
W terminie 14 dni od daty ogłoszenia niniejszego obwieszczenia strony przedmiotowego postępowania administracyjnego maja możliwość zapoznania się w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu w Referacie Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa (pokój nr 2) z przedłożonymi przez Inwestora dokumentami.
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego przebudowy kabli teletechnicznych na terenie gminy Kietrz Drukuj informację Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego przebudowy kabli teletechnicznych na terenie gminy Kietrz
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Olga Gadżała |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-07-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Olga Gadżała |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-07-13 13:41:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Zuzanna Świerc |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-07-13 13:41:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-10 11:40:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2111 raz(y) |
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sparwie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy kabla światłowodowego relacji ONU Nasiedle- ONU Nowa Cerekwia.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Obwieszczenie Burmistrza Kietrza
z dnia 30.05.2006
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy kabla światłowodowego relacji ONU Nasiedle – ONU Nowa Cerekwia.
Stosownie do art. 53, ust 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami)
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na
budowie kabla światłowodowego relacji
ONU Nasiedle – ONU Nowa Cerekwia.
Inwestorem przedsięwzięcia jest
Telekomunikacja Polska S.A. Pion Sieci Obszar w Opolu,
ul. Sosnkowskiego 20, 45-241 Opole.
W termine 14 dni od daty ogłoszenia niniejszego obwieszczenia strony przedmiotowego postępowania administracyjnego maja możliwość zapoznania się w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu w Referacie Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa (pokój nr 2) z przedłożonymi przez Inwestora dokumentami.
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sparwie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy kabla światłowodowego relacji ONU Nasiedle- ONU Nowa Cerekwia. Drukuj informację Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sparwie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczącego budowy kabla światłowodowego relacji ONU Nasiedle- ONU Nowa Cerekwia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Olga Gadżała |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-06-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Olga Gadżała |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-06-06 09:23:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Olga Gadżała |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-06-06 09:23:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-10 11:40:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2488 raz(y) |
Zawiadomienie o wszczęciu postepowania - 10.05.2006 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Kietrz, dnia 10.05.2006r.
WOR 7624/6/1/06
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071,
z późn. zm. )
z a w i a d a m i a m
że w dniu 19.04.2006r na wniosek p. Łukasza Winiarskiego, ul. Żorska 7/3 Racibórz
i p. Łukasza Gurazdy, ul. Szczecińska 31 Racibórz, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na: budowie biogazowni w Lubotyniu – nr działki 79, KW 21171
W związku z tym wyjaśniam, że w ciągu 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia można w tutejszym urzędzie, pokój nr 8 zapoznać się z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski.
Otrzymują:
1. Kazimierz Kowalenko
Lubotyń 8
48-130 Kietrz
2. Stanisław Wilczyński
Lubotyń
48-130 Kietrz
3. Gmina Kietrz
ul. 3 – Maja 1
48 – 130 Kietrz
Do wiadomości:
1. Łukasz Winiarski
ul. Żorska 7/3
47 – 400 Racibórz
2. Łukasz Gurazda
ul. Szczecińska 31
47 – 400 Racibórz
3. a/a
Pobierz dane XML Zawiadomienie o wszczęciu postepowania - 10.05.2006 r. Drukuj informację Zawiadomienie o wszczęciu postepowania - 10.05.2006 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zuzanna Świerc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-05-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zuzanna Świerc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-05-29 12:05:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Zuzanna Świerc |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-05-29 12:05:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-10 11:40:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2411 raz(y) |
Otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych na realizację zadania z zakresu organizowania wypoczynku letniego dla młodzieży szkolnej z terenu Gminy Kietrz - na rok 2006.
Akapit nr 1 - brak tytułu
B u r m i s t r z K i e t r z a
Działając na podstawie art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873; z 2004 r. Nr 64, poz. 593, Nr 116, poz. 1203 i Nr 210 poz. 2135) oraz uchwały Nr XXXVIII/215/2006 Rady Miejskiej w Kietrzu z dnia 26 stycznia 2006r. w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2006r.
ogłasza
OTWARTY KONKURS OFERT
Dla organizacji pozarządowych na realizację zadania z zakresu organizowania wypoczynku letniego dla młodzieży szkolnej z terenu Gminy Kietrz p.n.
„Organizacja wypoczynku letniego dla młodzieży szkolnej z terenu Gminy Kietrz, którego celem będzie profilaktyka i promocja zdrowia”.
I. Rodzaj zadania
1) Przedmiotem konkursu jest zadanie polegające na realizacji projektu: organizacja 15 dniowego wypoczynku letniego dla dzieci ze szkół podstawowych klasy V-VI i gimnazjum z terenu gminy Kietrz. Zadaniem objętych będzie 40 uczniów. Naboru dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjum dokonają pedagodzy szkolni wspólnie z Dyrektorami i Radą Pedagogiczną w ramach przyznanego limitu miejsc dla poszczególnych szkół.
2) W konkursie mogą brać udział:
a) Organizacje pozarządowe nie będące jednostkami sektora finansów publicznych i niedziałające w celu osiągnięcia zysku, osoby prawne lub jednostki nie posiadające osobowości prawnej utworzone na podstawie przepisów ustawy, w tym fundacje i stowarzyszenia z zastrzeżeniem art. 3 ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2004r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
b) Osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych Kościołów i związków wyznaniowych jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego,
c) Stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego.
d) Jednostki organizacyjne podległe organom administracji publicznej lub przez nie nadzorowane.
3) Warunki, które muszą spełniać podmioty, o których mowa w ust. 2 pkt. 1-4 : oferent musi posiadać możliwości organizacyjne tj. odpowiednią bazę obozową lub lokalową oraz odpowiednie doświadczenie tj. zorganizowanie co najmniej 4 turnusów dla min. 40 dzieci w okresie ostatnich 2 lat.
4) Nie mogą ubiegać się o środki finansowe na realizację zadania podmioty podlegające sankcji art. 93 ust 7 ustawy o finansach publicznych.
II. Wysokość środków publicznych
przeznaczonych na realizację zadania.
Całkowita kwota dotacji na realizację zadania
objętego konkursem wynosi 24.000zł.
III. Zasady przyznawania dotacji zostaną
ustalone przez strony umowy.
IV. Termin i warunki realizacji zadania.
W dwóch grupach lipiec-sierpień 2006r.
Oferty realizacji zadania w zakresie organizacji wypoczynku letniego dla młodzieży szkolnej winny odbywać się poza terenem gminy Kietrz i muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania oraz gwarantować:
a) Zapewnienie uczestnikom noclegu w namiotach lub domkach kempingowych,
b) Zapewnienie wyżywienia 3 razy dziennie+ podwieczorek,
c) Realizację 2 godzinnego programu profilaktyczno- wychowawczego w każdym dniu pobytu,
d) Zapewnienie kadry z odpowiednimi uprawnieniami do prowadzenia zajęć profilaktycznych,
e) Organizacja transportu- przywóz i odwiezienie uczestników wypoczynku do miejsca zamieszkania,
f) Zdobycie podstawowej wiedzy w zakresie udzielania pierwszej pomocy,
V. Termin i warunki składania ofert.
1. Termin składania ofert mija w dniu 09.06.2006r . o godz. 15:30.
2. Rozstrzygnięcie ofert najpóźniej w dniu 13.06.2006r .
3. Konkurs zostanie rozstrzygnięty także w przypadku gdy na konkurs wpłynie jedna oferta.
4. Informacja o wynikach konkursu zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Kietrzu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Kietrz.
5. Oferta powinna być złożona na formularzu zgodnym z zał. Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 27.12.2005r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonaniu zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2005r. Nr 264, poz. 2207) oraz zawierać informacje , o których mowa w art. 14 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
6. Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs – Wypoczynek”.
VI. Tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu
wyboru oferty.
1. Oceny zgłoszonych ofert dokonywać będzie powołana w tym celu przez Burmistrza Kietrza, Komisja Konkursowa.
2. Przy ocenie zgłoszonych ofert stosowane będą następujące kryteria:
- Atrakcyjność miejsca pobytu (oceniane będą tereny z dostępem do lasów i akwenów wodnych z atrakcyjnym ukształtowaniem terenu) punktacja od 0-20
- Program pobytu (preferowana będzie forma wypoczynku obozowa ze szczególnym uwzględnieniem różnorodności form wypoczynku) punktacja od 0-25
- Program profilaktyczno- wychowawczy (jakość, oryginalność) punktacja od 0-30
- Doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze ze szczególnym uwzględnieniem turnusów profilaktycznych (maksymalną ilość punktów otrzyma oferta, która wykazała, że organizator zorganizował co najmniej 4 turnusy w latach 2004-2006 ) punktacja 0-15
- Proponowana kwota dotacji (maksymalną ilość punktów otrzyma oferta o najniższej kwocie) punktacja 0-10
Ostateczną decyzję o przyznaniu i wysokości dotacji podejmie Burmistrz Kietrza na wniosek Komisji Konkursowej. Ogłoszenie o konkursie znajduje się również na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Kietrzu oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy: www.umgkietrz.bip.org.pl Informacje pod nr tel.77 485 43 56 wew. 27 .
VII. Informacja o zrealizowanych zadaniach
publicznych tego samego rodzaju i
związanych z nimi kosztami.
W 2005 roku zrealizowano 1 zadanie, na które przekazano organizacji pozarządowej kwotę 20.000 zł.
VIII. Wymagane załączniki:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego ważny 3 m-ce od daty wystawienia,
2. Sprawozdanie merytoryczne i finansowe za rok 2005,
3. Kopia statutu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną z ramienia wnioskodawcy,
4. Oświadczenie oferenta o posiadaniu przez realizatorów kwalifikacji do wykonywania zadań programowych zgłoszonej oferty,
5. Dokumenty poświadczające spełnienie warunku, o którym mowa w dz. I ust.3,
6. Informacja o zorganizowanych turnusach (termin, miejsce, liczba uczestników, liczba kadry).
7. Program profilaktyczno- wychowawczy,
8. Program obozu.
Pobierz dane XML Otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych na realizację zadania z zakresu organizowania wypoczynku letniego dla młodzieży szkolnej z terenu Gminy Kietrz - na rok 2006. Drukuj informację Otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych na realizację zadania z zakresu organizowania wypoczynku letniego dla młodzieży szkolnej z terenu Gminy Kietrz - na rok 2006.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Olga Gadżała |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-05-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Olga Gadżała |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-05-11 10:35:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Olga Gadżała |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-05-11 10:35:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-10 11:40:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2295 raz(y) |
Konkurs ofert na kompleksową obsługę imprezy "Dni Kietrza"2006"
Akapit nr 1 - brak tytułu
B U R M I S T R Z K I E T R Z A
OGŁASZA KONKURS OFERT
na kompleksową obsługę imprezy „Dni Kietrza ’2006”
w zakresie:
Kompleksowej obsługi gastronomicznej – piwnej wraz z namiotem (minimum
600 miejsc siedzących) oraz wszelkiego handlu drobnych art. pamiątkowymi.
Oferta powinna także zawierać kompleksową obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych dla dzieci.
1. Termin realizacji: 10 – 11.VI.2006r.
2. Miejsce: Kietrz- Rynek.
3. Termin składania ofert upływa dnia 29.V.2006r. do godziny 10.00
4. Oferty należy składać na adres:
Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz.
Koperta powinna zawierać dopisek: „Konkurs ofert na kompleksową obsługę imprezy „ Dni Kietrza ’2006”.
5. Zamawiający zabezpiecza źródło zasilania energii elektrycznej
6. Termin płatności:
05.06.2006r.
7. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się najkorzystniejszą ceną.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty oraz unieważnia konkurs bez podania przyczyny.
Bliższych informacji odnośnie w/w konkursu można uzyskać codziennie od godz.7.30 – 15.30 pod nr tel. 077/ 485 43 56 u Pani Bernadetty Wituszyńskiej – Podinspektor ds. działalności gospodarczej.
Pobierz dane XML Konkurs ofert na kompleksową obsługę imprezy "Dni Kietrza"2006" Drukuj informację Konkurs ofert na kompleksową obsługę imprezy "Dni Kietrza"2006"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zuzanna Świerc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-05-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zuzanna Świerc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-05-08 15:45:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Zuzanna Świerc |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-05-08 15:45:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-10 11:40:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1959 raz(y) |
Zawiadomienie o udziale społeczeństwa w postępowaniu administracyjnym - 27.04.2006 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja do publicznej wiadomości
Z A W I A D O M I E N I E
o udziale społeczeństwa w postępowaniu administracyjnym
Burmistrz Kietrza na podstawie art.32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 z późn. zm.) zawiadamia, że na wniosek Pana Bolesława Błachowicza i Pana Mieczysława Bednarczyka działających w ramach Spółki Cywilnej „NAPUS – OIL” z siedzibą w Nasiedlu, przy ul. Pocztowej 12, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla przedsięwzięcia p.n. „zmiana sposobu użytkowania budynku produkcyjno – mieszkalnego, polegającego na zamontowaniu instalacji urządzeń do tłoczenia oleju na zimno, na działce ewidencyjnej nr 359 ark. m.5, w miejscowości Nasiedle, gm. Kietrz”.
Informacja o wniosku została zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego
w Kietrzu pod adresem www.kietrz.pl
W ciągu 21 dni licząc od dnia 29 kwietnia 2006r. można zapoznać się z pełną dokumentacją dotyczącą zamierzeń inwestycyjnych wnioskodawcy oraz zgłaszać ewentualne zastrzeżenia, uwagi i wnioski w pokoju nr 7 lub 8 Urzędu Miejskiego w Kietrzu (Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji) w godz. 8.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku.
Kietrz, dnia 27.04.2006r. Burmistrz Kietrza
Józef Matela
Pobierz dane XML Zawiadomienie o udziale społeczeństwa w postępowaniu administracyjnym - 27.04.2006 r. Drukuj informację Zawiadomienie o udziale społeczeństwa w postępowaniu administracyjnym - 27.04.2006 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zuzanna Świerc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-04-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zuzanna Świerc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-04-27 14:13:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Zuzanna Świerc |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-04-27 14:13:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-10 11:40:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2175 raz(y) |
Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Kietrz, dnia 1 marca 2006 roku
P r o t o k ó ł
rozstrzygnięcia konkursu ofert na realizację zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu w 2006 roku.
Komisja, powołana Zarządzeniem Nr 626/A/2006 Burmistrza Kietrza z dnia 21 lutego 2006 roku w składzie:
- Józef Matela – Przewodniczący
- Józef Kozina – członek
- Eugeniusz Stodolak – członek
- Zofia Roik – członek
- Aleksandra Skalska – członek
- statutu oferenta,
- wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego (ważny 3 miesiące od daty wystawienia)albo aktualnego odpisu potwierdzającego wpis do właściwej ewidencji dotyczący statusu prawnego oferenta i prowadzonej przez niego działalności,
- oświadczenia oferenta o zapoznaniu się z warunkami przystąpienia do konkursu,
- zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu oferenta z zapłatą składek ubezpieczeniowych oraz obowiązkowych należności publicznoprawnych.
- statutu oferenta,
- oświadczenia oferenta o zapoznaniu się z warunkami przystąpienia do konkursu,
- statutu oferenta,
- oświadczenia oferenta o zapoznaniu się z warunkami przystąpienia do konkursu,
Stwierdza, że na konkurs wpłynęło 5 ofert w oznaczonym warunkami konkursu terminie.
Komisja dokonała kolejno analizy poszczególnych ofert i stwierdziła:
1. Oferta Międzyszkolnego Uczniowskiego Klubu Sportowego “2” z siedzibą w Kietrzu przy ul. Głowackiego 37, zawierająca wniosek o dotację w kwocie 8.600,- złotych, zarejestrowana została 8 lutego 2006 roku, sporządzona jest na nieobowiązującym już druku, jest niekompletna – brak jest wymaganych regulaminem załączników tj.
Ponadto zgłoszono zastrzeżenia do kalkulacji kosztów w odniesieniu do wynagrodzenia trenerów.
Kryteria oceny oferty i jej wynik zawiera tabela stanowiąca załącznik do protokołu.
Ofercie przyznano 19 punktów i zawnioskowano o udzielenie dotacji w kwocie 4.600,- złotych pod warunkiem uzupełnienia brakujących dokumentów oraz przedłożenia uaktualnionej kalkulacji kosztów.
2. Oferta Miejskiego Klubu Sportowego “Włókniarz” z siedzibą w Kietrzu przy ul. Sportowej 1, zawierająca wniosek o dotację w kwocie 30.070,- złotych, zarejestrowana została 24 lutego 2006 roku, sporządzona jest na nieobowiązującym już druku, jest niekompletna – brak jest wymaganych regulaminem załączników tj.
Ponadto zgłoszono zastrzeżenia do kalkulacji kosztów transportu (poz. 1) wnosząc o uzasadnienie potrzeby przejechania ilości kilometrów przyjętych w kalkulacji oraz stwierdzono błędy rachunkowe w poz. 15 i 16 utrudniające prawidłową ocenę całej kalkulacji.
Kryteria oceny oferty i jej wynik zawiera tabela stanowiąca załącznik do protokołu.
Ofercie przyznano 21 punktów i zawnioskowano o udzielenie dotacji w kwocie 29.800,- złotych pod warunkiem uzupełnienia brakujących dokumentów, przedłożenia uaktualnionej kalkulacji kosztów oraz wyjaśnienia zastrzeżeń i błędów a także uaktualnienia harmonogramu realizacji zadania z uwzględnieniem podziału przyznanych środków dotacji na poszczególne drużyny.
3. Oferta Klubu Strzeleckiego LOK “Orlęta” z siedzibą w Nowej Cerekwii przy ul. Raciborskiej 54, zawierająca wniosek o dotację w kwocie 2.500,- złotych, zarejestrowana została 23 lutego 2006 roku, sporządzona jest na obowiązującym druku, jest niekompletna – brak jest wymaganych regulaminem załączników tj.
Kryteria oceny oferty i jej wynik zawiera tabela stanowiąca załącznik do protokołu.
Ofercie przyznano 22 punkty i zawnioskowano o udzielenie dotacji w kwocie 2000,- złotych pod warunkiem uzupełnienia brakujących dokumentów i przedłożenia uaktualnionej kalkulacji kosztów.
4. Oferta Ludowego Klubu Sportowego “Orzeł” z siedzibą w Dzierżysławiu przy ul. Dożynkowej 1, zawierająca wniosek o dotację w kwocie 27.000,- złotych, zarejestrowana została 24 lutego 2006 roku, sporządzona jest na obowiązującym druku i jest kompletna.
Kryteria oceny oferty i jej wynik zawiera tabela stanowiąca załącznik do protokołu.
Ofercie przyznano 22 punkty i zawnioskowano o udzielenie dotacji w kwocie 26.800,- złotych po przedłożeniu uaktualnionej kalkulacji kosztów oraz aktualnego harmonogramu realizacji zadania z uwzględnieniem podziału przyznanych środków dotacji na poszczególne drużyny.
5. Oferta Gminnego Zrzeszenia “Ludowe Zespoły Sportowe” w Kietrzu z siedzibą w Nowej Cerekwii przy ul. Kamieniołomy 1, zawierająca wniosek o dotację w kwocie 34.000,- złotych, zarejestrowana została 24 lutego 2006 roku, sporządzona jest na obowiązującym druku i jest kompletna.
Kryteria oceny oferty i jej wynik zawiera tabela stanowiąca załącznik do protokołu.
Ofercie przyznano 21 punktów i zawnioskowano o udzielenie dotacji w kwocie 33.800,- złotych po przedłożeniu uaktualnionej kalkulacji kosztów oraz aktualnego harmonogramu realizacji zadania z uwzględnieniem podziału przyznanych środków dotacji na poszczególne drużyny.
Ogólna kwota przyznanych środków wynosi 97.000,- złotych.
Na tym protokół zakończono.
Protokołowała: A. Skalska
Załącznik do protokołu
Ocena ofert
L.p. | kryterium | MUKS”2” | Włókniarz | LOK Orlęta | LKS Orzeł | GZ LZS |
1. | Ocena możliwości realizacji zadania przez podmiot (maks. 5 pkt) | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2. | Ocena przewidywanych efektów realizacji zadania (maks. 5 pkt) | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 |
3. | Dotychczasowe doświadczenie oferenta w realizacji zadań z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu lub o zbliżonym charakterze (maks. 5 pkt) | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 |
4. | Ocena przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania (maks. 5 pkt) | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 |
5. | Wysokość środków własnych zaangażowanych do wykonania zadania (maks. 5 pkt) | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Ogółem: | 19 | 21 | 22 | 22 | 21 |
Pobierz dane XML Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu Drukuj informację Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zuzanna Świerc |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2006-03-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zuzanna Świerc |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2006-03-16 11:43:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Zuzanna Świerc |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2006-03-16 11:43:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-10 11:40:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2150 raz(y) |