ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Dodatek mieszkaniowy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dodatek mieszkaniowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-06-11 13:30:30 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Urząd Miejski                       KARTA   USŁUG  Nr  OPS/07
w Kietrzu   
 
        
Nazwa usługi:  DODATEK MIESZKANIOWY
 

Podstawa prawna:

Art.1-7 Ustawy z dnia 21 czerwca 2001r.o dodatkach mieszkaniowych(Dz.U.Nr 71 poz.734 z 2001r.)

& 1-5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001r.w sprawie dodatków mieszkaniowych
(Dz.U.Nr 156 poz.1817 z 2001r).
Wymagane dokumenty:
·   wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego na druku dostępnym w siedzibie
    MGOPS (w załączeniu)
·   deklaracja o wysokości dochodów na druku dostępnym w siedzibie MGOPS(w
    załączeniu)
·   zaświadczenie z zakładu pracy o dochodach z ostatnich trzech miesięcy brutto,na
    druku dostępnym w siedzibie MGOPS (w załączeniu)
·   w przypadku emerytów i rencistów –odcinki z ZUS o pobieraniu renty,emerytury
    lub zasiłku przedemerytalnego za ostatnie trzy miesiące,w przypadku osób
    bezrobotnych – zaświadczenie z PUP
·   osoby posiadające budynki prywatne lub należące do małych wspólnot
    mieszkaniowych winny złożyć zawiadomienie o wpisie do Księgi Wieczystej,ostatni
    zapłacony rachunek za wodę i wywóz nieczystości,zaświadczenie ze Starostwa 
    Powiatowego potwierdzające metraż swojego budynku
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
Miejsce złożenia wniosku : pokój pracowników ds. świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kietrzu
Miejsce, w którym faktycznie wykonywana jest usługa:                      
Pokój pracowników ds. swiadczen rodzinnych i dodatków mieszkaniowych w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kietrzu w godzinach 7.00 –13.00 od poniedziałku do piątku.
Rodzaj rozstrzygnięcia : decyzja administracyjna,która zostanie przesłana do strony listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.Możliwy jest także osobisty odbiór decyzji.
Termin załatwienia sprawy:
Do jednego miesiąca,w przypadkach skomplikowanych może być przedłużona celem przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, o czym strona zostanie pisemnie poinformowana.
Opłaty:
brak
Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu
za pośrednictwem Kierownika MGOPS w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Uwagi:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów,strona będzie poinformowana o konieczności uzupełnienia dokumentacji,w przeciwnym razie wniosek może zostać nierozpatrzony.
« powrót do poprzedniej strony