Dodatek mieszkaniowy
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Dodatek mieszkaniowy
Akapit nr 1 - brak tytułu
Urząd Miejski KARTA USŁUG Nr OPS/07
w Kietrzu
Nazwa usługi: DODATEK MIESZKANIOWY
Podstawa prawna:
Art.1-7 Ustawy z dnia 21 czerwca 2001r.o dodatkach mieszkaniowych(Dz.U.Nr 71 poz.734 z 2001r.)
& 1-5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001r.w sprawie dodatków mieszkaniowych
(Dz.U.Nr 156 poz.1817 z 2001r).
Wymagane dokumenty:
· wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego na druku dostępnym w siedzibie
MGOPS (w załączeniu)
· deklaracja o wysokości dochodów na druku dostępnym w siedzibie MGOPS(w
załączeniu)
· zaświadczenie z zakładu pracy o dochodach z ostatnich trzech miesięcy brutto,na
druku dostępnym w siedzibie MGOPS (w załączeniu)
· w przypadku emerytów i rencistów –odcinki z ZUS o pobieraniu renty,emerytury
lub zasiłku przedemerytalnego za ostatnie trzy miesiące,w przypadku osób
bezrobotnych – zaświadczenie z PUP
· osoby posiadające budynki prywatne lub należące do małych wspólnot
mieszkaniowych winny złożyć zawiadomienie o wpisie do Księgi Wieczystej,ostatni
zapłacony rachunek za wodę i wywóz nieczystości,zaświadczenie ze Starostwa
Powiatowego potwierdzające metraż swojego budynku
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
Miejsce złożenia wniosku : pokój pracowników ds. świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kietrzu
Miejsce, w którym faktycznie wykonywana jest usługa:
Pokój pracowników ds. swiadczen rodzinnych i dodatków mieszkaniowych w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kietrzu w godzinach 7.00 –13.00 od poniedziałku do piątku.
Rodzaj rozstrzygnięcia : decyzja administracyjna,która zostanie przesłana do strony listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.Możliwy jest także osobisty odbiór decyzji.
Termin załatwienia sprawy:
Do jednego miesiąca,w przypadkach skomplikowanych może być przedłużona celem przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, o czym strona zostanie pisemnie poinformowana.
Opłaty:
brak
Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu
za pośrednictwem Kierownika MGOPS w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Uwagi:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów,strona będzie poinformowana o konieczności uzupełnienia dokumentacji,w przeciwnym razie wniosek może zostać nierozpatrzony.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Olga Gadżała |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2005-06-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Olga Gadżała |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2005-06-11 13:30:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Olga Gadżała |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2005-06-11 13:30:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Olga Gadżała |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2005-06-11 15:30:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2337 raz(y) |