Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

2006

Szczegóły informacji

Protokół kom. miejskiej - 20.09.2006 r.

Informacja ogłoszona dnia 2007-02-14 12:11:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz, dnia 20 września 2006 roku

PROTOKÓŁ Nr /2006
posiedzenia Komisji ds. rozwoju miasta, oświaty i usług
Rady Miejskiej w Kietrzu
w dniu 20 września 2006 roku.
 
Posiedzenie rozpoczęto o godz. 13,oo
Stan Komisji: 5 radnych; obecnych: 4 radnych
Nieobecny: S. Idzi
W posiedzeniu uczestniczą: - Burmistrz Kietrza - Komendant Straży Miejskiej Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji Leszek Wilk, powitał zebranych i przedstawił tematykę posiedzenia – jak w zawiadomieniu.
 
Ad. 1. Zaopiniowanie wniosku mieszkańców ul. Żymierskiego – radni otrzymali materiały.
W wyniku analizy wniosku i oceny własnej członków komisji uznano, iż wniosek jest bezzasadny. Komisja nie widzi potrzeby ograniczenia prędkości poniżej dozwolonej w obszarze zabudowanym. Z poczynionych obserwacji wynika, że ruch ciężkich pojazdów jest sporadyczny, nawet incydentalny, a nadto nowa nawierzchnia drogi nie uzasadnia potrzeby wprowadzenia wnioskowanych ograniczeń. W głosowaniu jawnym komisja, jednogłośnie, negatywnie zaopiniowała wniosek.
Ad. 2. Zaopiniowanie wniosku P. Jana Pączko – radni otrzymali materiały.
W wyniku analizy wniosku, merytorycznej oceny sytuacji na tej drodze przedstawionej przez Komendanta Straży Miejskiej (powstałej w wyniku wizji lokalnej dokonanej przy udziale merytorycznych pracowników urzędu gminy), oraz konfrontacji z mapą geodezyjną ustalono, iż jest to droga dojazdowa do pól rolników, o szerokości co najmniej 4 metrów i porządnie utwardzona. Nie stwierdzono zagrożenia, że korzystające z niej pojazdy i maszyny rolnicze mogą powodować zniszczenia znajdujących się przy niej posesji. W tym stanie rzeczy, uznając, że nie można ograniczać rolnikom dostępu do pól, Komisja, w głosowaniu jawnym, jednogłośnie, negatywnie zaopiniowała wniosek.
Ad. 3. Organizacja ruchu na targowisku miejskim.
Sytuację na targowisku przedstawił Komendant Straży Miejskiej – targowisko rozrasta się niejako samoistnie, przybywa handlujących, niezbędne jest więc uporządkowanie i udrożnienie ruchu na placu targowym a także ograniczenie wielkości stoisk. Komisja zgodziła się z argumentacją Komendanta i ustaliła, że: • doraźnie niezbędne jest umożliwienie przejazdu do ul. Długiej wycięcie żywopłotu, obniżenie krawężników itp.), • zapewnienie środków w przyszłorocznym budżecie na uporządkowanie targowiska, co najmniej w kwocie inkasowanych opłat, • podzielenie targowiska na sektory: przemysłowy i rolniczy (tu przenieść handlujących przy chodniku wzdłuż ul. Matejki, • na targowisku wykonać boksy ograniczające wielkość stoisk – pozwolą one również uporządkować sprawy odpłatności za stoisko. Powyższe ustalenia przyjęto, w głosowaniu jawnym, jednogłośnie.
Ad. 4. Sprawy bieżące.
- A. Woniakowska – wnosi, aby w wieloletnim planie ująć zadanie „wykonanie przepustu na ul. Krasickiego w Pilszczu” - wnosi również o rozważenie możliwości zelektryfikowania cmentarza w Pilszczu,
- J. Matela – gmina nie może finansować zadań na obiektach nie będących jej własnością; cmentarz w Pilszczu jest własnością parafialną,
- A. Woniakowska – dotychczas, mimo zobowiązań, nie wykonano przepustu koło Jasiulków,
- J. Matela – nie zlecono wykonania projektu ze względu na brak środków, zamierzamy wykonać rowek przy pomocy pracowników interwencyjnych,
- J. Podkalicki – dotychczas nie wykonano przepustu pod drogą w Kozłówkach,
- J. Matela – złożyliśmy zlecenie u P. Chojny, opóźnienie wynika prawdopodobnie z nadmiaru zleceń u wykonawcy,
- J. Podkalicki – na ul. Raciborskiej przydałoby się postawić fotoradar,
- R. Pasikowski – obecnie nie jest to możliwe,
- J. Matela – skierujemy pismo o częstszą kontrolę prędkości na tej ulicy,
- A. Wójtowicz – przy okazji równania i utwardzania odnogi ul. Kościuszki można by zrobić to samo na odgałęzieniu ul. Głowackiego.
Innych uwag nie wniesiono.
 
Na tym protokół zakończono.
Posiedzenie zakończono o godz. 14,oo.
Przewodniczący Komisji Leszek Wilk

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-02-14 11:57:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-02-14 12:11:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Zuzanna Świerc
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-02-14 13:11:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2459 raz(y)