Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji

Szczegóły informacji

Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia

Informacja ogłoszona dnia 2005-10-12 14:41:24 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Urząd Miejski                      KARTA   USŁUG   OR/09
w Kietrzu  
         
                        Nazwa usługi: Wydanie decyzji o środowiskowych 
                                                uwarunkowaniach na realizację
                                                przedsięwzięcia

    

Podstawa prawna:

Art.71 ust. 2 i art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199. poz. 1227 z 2008r.z późn. zm.)
Wymagane dokumenty:
 
1.        wniosek ( wzór- załącznik nr 1)
2.        załączniki do wniosku :
 -  poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym przebiegiem granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie,
-  raport o oddziaływaniu na środowisko 1)  lub informacja o przedsięwzięciu 2)  zgodna z art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199. poz. 1227 z 2008r.z późn. zm.) zawierające w szczególności dane o :
1)       rodzaju, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,
2)       powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystania i pokryciu szatą roślinną,
3)       rodzaju technologii,
4)       ewentualnych wariantach przedsięwzięcia,
5)       przewidywanej ilości wykorzystywanej wody i innych wykorzystywanych surowców, materiałów, paliw oraz energii,
6)       rozwiązaniach chroniących środowisko,
7)       rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązań chroniących środowisko,
8)       możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,
9)       obszarach podlegających ochronie ( na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody), znajdujących się w zasięgu znaczącego           oddziaływania na środowisko.
-          w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika inwestora – oryginał pełnomocnictwa z art. 33 K. P. A.
1)  dla planowanego przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko wymagane jest sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko,
2)  dla planowanego przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko, dla którego obowiązek sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko może być wymagany lub przedsięwzięcia, które może znacząco oddziaływać na obszar Natura 2000.
 
 
 
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
 
·  Miejsce złożenia wniosku:
sekretariat Urzędu Miejskiego w Kietrzu lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz  ·  Miejsce,   w którym   faktycznie wykonywana jest usługa: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa  i Melioracji  pok. nr 7, nr tel. (77) 4854356 w. 22; godz. pracy: poniedziałek: 8.00 – 16.00, wtorek- piątek 7.30- 15.30  
 ·  Rodzaj rozstrzygnięcia:   decyzja Burmistrza
                                              
Termin załatwienia sprawy:
Do dwóch miesięcy- w przypadku, gdy w ramach postępowania wymagane są zewnętrzne opinie uzgodnienia, termin ten może ulegać wydłużeniu.
 
Opłaty:
Opłata skarbowa za wydanie decyzji - opłacana w chwili składania wniosku - 205,00 zł
 
Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
 

Załączniki

  • Wniosek (DOC, 27 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2011-02-22 12:14:00 | Data wytworzenia informacji: 2011-02-22

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wójtowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-10-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wójtowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-10-12 14:41:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Olga Gadżała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-10-12 14:41:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jacek Karpina
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-10-12 16:41:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5416 raz(y)