Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji

Szczegóły informacji

Przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom

Informacja ogłoszona dnia 2005-06-11 12:56:35 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Urząd Miejski                       KARTA   USŁUG   OR/01
w Kietrzu     
 
      
Nazwa usługi:    PRZYWRÓCENIE STANU POPRZEDNIEGO
                                 LUB WYKONANIE URZĄDZEŃ     
                                 ZAPOBIEGAJĄCYCH SZKODOM
 
Podstawa prawna:    
Art. 29  ustawy z dnia 18 lipca 2001 Prawo Wodne /tekst jedn..: Dz. U. z 2015 r.  poz. 469, 1590, 1642      z późn. zm./ ;art. 104  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 267) z późn. zm.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzenia zapobiegającego szkodzie – sporządzony samodzielnie skierowany do Burmistrza Kietrza zawierający takie elementy jak: imię, nazwisko, adres, podpis Wnioskodawcy opisanie prośby i dokładne uzasadnienie.
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
Miejsce złożenia wniosku : Punkt Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Kietrzu lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz 
Miejsce,   w którym   faktycznie wykonywana jest usługa: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji  pok. nr 38,  nr tel. (77) 4854356 w. 22;
godz. Pracy: poniedziałek: 7.30 – 17.00, wtorek-czwartek: 7.30- 15.30 i piątek 7.30 – 14.00
Rodzaj rozstrzygnięcia :   decyzja Burmistrza nakazująca właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom
Termin załatwienia sprawy:
Ustawa przewiduje do jednego miesiąca, a w przypadkach skomplikowanych do dwóch miesięcy.
W przypadku niezałatwienia sprawy w ustawowym terminie Wnioskodawca zostanie powiadomiony.
Opłaty:
Brak
Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Opłata skarbowa:
Brak
Uwagi:
Brak
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Olga Gadżała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-06-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Olga Gadżała
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-06-11 12:56:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Olga Gadżała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-06-11 12:56:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-30 14:24:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5853 raz(y)