Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji

Szczegóły informacji

WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O PRACY W GOSPODARSTWIE ROLNYM

Informacja ogłoszona dnia 2014-05-12 09:45:12 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Urząd Miejski                     

w Kietrzu   

KARTA USŁUG  OR/04

         

Nazwa usługi: WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O PRACY W  GOSPODARSTWIE  ROLNYM

Podstawa prawna: Ustawa o wliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy z dnia 20 lipca 1990 r. (Dz. U. z 1990 r. Nr 54, poz. 310)

Wymagane dokumenty:

-       zaświadczenie o zameldowaniu z Urzędu Stanu Cywilnego właściwego dla miejsca położenia gospodarstwa rolnego.

-       zeznania dwóch świadków, zamieszkałych w miejscowości położenia gospodarstwa

-       oświadczenie wnioskodawcy (na drukach dostępnych w pok. nr 38 i 39)

-       dokument stwierdzający istnienie gospodarstwa rolnego

-       dokument stwierdzający przejęcie gospodarstwa rolnego.   

Miejsce i sposób załatwienia sprawy:

Miejsce złożenia wniosku: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji Urzędu Miejskiego w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz.

Miejsce, w którym   faktycznie wykonywana jest usługa: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji  pok. nr 39, nr tel. (77) 485-43-56 wew. 34;

godz. pracy: poniedziałek od 730 do 1700, wtorek- czwartek od 730 do 1530, piątek od 730 do 1400.

Rodzaj rozstrzygnięcia:   Potwierdzenie własnoręczności podpisów wnioskodawcy i świadków (podpisy składane w obecności potwierdzającego)  lub wydanie  zaświadczenia o pracy w gospodarstwie rolnym.

Termin załatwienia sprawy:

Niezwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni.

 

Opłaty:

Opłata skarbowa za poświadczenie własnoręczności podpisu – 9,00 zł od każdego podpisu, 

od wydania zaświadczenia - 17,00 zł

 

Tryb odwoławczy:

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od dnia wydania zaświadczenia stronie.

Uwagi:

Brak

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Młynarska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-05-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Młynarska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-05-12 09:44:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Dereń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-05-12 09:45:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Beata Młynarska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-05-12 12:01:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2507 raz(y)