Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referat Finansowo-Podatkowy

Szczegóły informacji

UMORZENIE ZALEGŁOŚCI PODATKOWYCH, ODSETEK LUB OPŁATY PROLONGACYJNEJ; ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY PODATKU LUB ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ WRAZ Z ODSETKAMI.

Informacja ogłoszona dnia 2011-07-26 11:53:26 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Urząd Miejski 

w Kietrzu

KARTA USŁUG Nr FP/02

Nazwa usługi:

 
 

UMORZENIE ZALEGŁOŚCI PODATKOWYCH, ODSETEK LUB OPŁATY PROLONGACYJNEJ; ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY PODATKU LUB ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ WRAZ Z ODSETKAMI.

 

 

DOTYCZY OSÓB FIZYCZNYCH I OSÓB PRAWNYCH NIE BĘDĄCYCH

PRZEDSIĘBIORCAMI.

 

Podstawa prawna:

Art. 207, art. 208, art. 165a, art. 169 § 4, art. 67a, art. 57, art. 226 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60, z późn. zm.).

 

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek podatnika skierowany do Burmistrza Kietrza w przypadkach uzasadnionych ważnym interesem podatnika lub interesem publicznym ,napisany samodzielnie lub na druku (załącznik nr 1 lub 2) dostępnym w pokoju nr 14 tut. Urzędu;

  2. Dokumenty lub ich kserokopie potwierdzające argumenty opisane we wniosku.

  3. W przypadku osób fizycznych oświadczenie w sprawie aktualnej sytuacji materialnej i rodzinnej podatnika sporządzone na druku (załącznik nr 3) dostępnym w pokoju nr 14 tut. Urzędu;

  4. W przypadku osób prawnych dokumenty obrazujące kondycję finansową firmy.

  5. W przypadku działania przez przedstawiciela - pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy.

 

Miejsce i sposób załatwienia sprawy:

Miejsce złożenia wniosku: punkt obsługi klienta Urzędu Miejskiego w Kietrzu lub za pośrednictwem

poczty na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz.

Miejsce, w którym faktycznie wykonywana jest usługa: referat finansowo-podatkowy pok. nr 14-15

nr tel. (77) 4854356 w. 23;

godz. pracy: poniedziałek: 8.00 – 16.00, wtorek- piątek 7.30- 15.30

Rodzaj rozstrzygnięcia: Decyzja administracyjna lub

Postanowienie o pozostawieniu podania bez rozpatrzenia lub

Postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania.

Opłaty:

Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej) - można dokonywać na rachunek Urzędu Miejskiego w Kietrzu (np. na poczcie, przelewem bankowym) lub bez ponoszenia dodatkowych opłat w placówce BS Racibórz o/Kietrz i kasie Urzędu.

NUMER KONTA

Opłata skarbowa - 22 8475 1016 2002 0000 4011 0005

 

Termin załatwienia sprawy:

Do jednego miesiąca, a w przypadkach skomplikowanych do dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku.

O każdym braku możliwości załatwieniu sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia stronę, podając przyczyny niedotrzymania terminu, wskazując nowy termin załatwienia sprawy.

 

Tryb odwoławczy:

Od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

Na postanowienie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia.

 

Uwagi:

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w tut. Urzędzie.

Odroczenie terminu płatności lub rozłożenie na raty powoduje naliczenie opłaty prolongacyjnej w wysokości 50% należnych odsetek za zwłokę.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Trzcińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-07-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Trzcińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-07-26 11:50:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aneta Mormul
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-07-26 11:53:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aneta Mormul
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-07-26 13:53:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4537 raz(y)