Referat Organizacyjno - Prawny
Szczegóły informacji
Decyzja o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej w przypadku zawiadomienia o zaprzestaniu prowadzenia działalności
Informacja ogłoszona dnia 2005-06-23 10:10:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Urząd Miejski KARTA USŁUG Nr OP/03
w Kietrzu
Nazwa usługi: DECYZJA O WYKREŚLENIE Z EWIDENCJI
DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W
PRZYPADKU ZAWIADOMIENIA
O ZAPRZESTANIU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI
Podstawa prawna:
Art.. 7 e ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 19 listopada 1999. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178 – z późniejszymi zmianami)
Wymagane dokumenty:
· Wypełniony wniosek o wydanie decyzji o wykreślenie z ewidencji działalności gospodarczej Do wglądu;
· Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
Miejsce złożenia wniosku: sekretariat Urzędu Miejskiego w Kietrzu, za pośrednictwem poczty na adres; Urząd Miejski w Kietrzu ul. 3 – Maja 1, 48-130 Kietrz, lub referacie organizacyjno – prawnym pokój Nr 10, ewidencja działalności gospodarczej.
Miejsce, w którym faktycznie wykonywana jest usługa: referat organizacyjno – prawny pokój Nr 10, numer tel.(77) 485 43 56. Godz. Pracy; poniedziałek 8.00 – 16,00, wtorek – piątek 7.30 –15,00
Rodzaj rozstrzygnięcia: wnioskodawca zostaje poinformowany przy składaniu wniosku o terminie odbioru decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej, która jest osobiście odbierana w referacie org. – prawnym, lub listem poleconym z potwierdzeniem odbioru.
Termin załatwienia sprawy:
Tryb ustawowy przewiduje termin 30 dni na wydanie decyzji, jednak w większości przypadków decyzja jest wydawana w ciągu 2 – 3 dni od zgłoszenia.
Opłaty:
Bez opłat
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od doręczenie decyzji. Odwołanie należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kietrzu ul. 3 – go Maja 1. Opłata za wniesienie odwołania wynosi 5 zł. i 0.50 gr od każdego załącznika w formie znaczków skarbowych naklejonych na dokumencie odwołania.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Olga Gadżała |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2005-06-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Olga Gadżała |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2005-06-23 10:10:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Olga Gadżała |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2005-06-23 10:10:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-09-28 15:35:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3791 raz(y) |