Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referat Organizacyjno - Prawny

Szczegóły informacji

Wydanie zaswiadczenia o zmiane we wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej

Informacja ogłoszona dnia 2005-06-23 10:06:29 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Urząd Miejski                      KARTA   USŁUG  Nr OP/02  
w Kietrzu        
 
   
Nazwa usługi: WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O ZMIANĘ
                       WE WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

       

 

Podstawa prawna:
Na podstawie art. 7 d , ust. 1 i art. 7 b ust. 1 i 3  ustawy z dnia 19 listopada 1999. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178 – z późniejszymi zmianami)
 
Wymagane dokumenty:
Wypełniony wniosek o zmianę wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, który powinien zawierać oznaczenie przedsiębiorcy oraz jego numer PESEL, oznaczenie miejsca zamieszkania i adresu przedsiębiorstwa, a jeżeli stale wykonuje działalności poza miejscem zamieszkania – wskazanie tego miejsca, określenie przedmiotu wykonywanej działalności zgodnie z PKD., datę rozpoczęcia działalności.
Do wglądu;
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Posiadany dowód osobisty
 
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
Miejsce złożenia wniosku: sekretariat Urzędu Miejskiego w Kietrzu, za pośrednictwem poczty na adres; Urząd Miejski  w Kietrzu ul. 3 – Maja 1, 48-130 Kietrz, lub referacie organizacyjno – prawnym  pokój Nr 10.
Miejsce,   w którym   faktycznie wykonywana jest usługa:   referat organizacyjno – prawny pokój  Nr 10, numer tel.(77) 485 43 56. Godz. Pracy; poniedziałek 8.00 – 16,00, wtorek – piątek  7.30 –15,00 
Rodzaj rozstrzygnięcia: wnioskodawca zostaje poinformowany przy składaniu wniosku o terminie odbioru  zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności, która jest osobiście odbierana w referacie org. – prawnym, lub listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. 
 
Termin załatwienia sprawy:
Tryb ustawowy przewiduje maksymalnie 14 dni na wydanie zaświadczenia, jednak w większości  przypadków zaświadczenie jest wydawane w ciągu 2 – 3 dni od zgłoszenia.
 
Opłaty: 
Opłata za zgłoszenie o dokonanie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w wysokości 50 zł. wniesiona do kasy urzędu lub na konto;
Urząd Miejski w Kietrzu
22 8475 1016 2002 000 4011 0005
B.S  O/Kietrz
 
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
 
Uwagi:
Przedsiębiorca obowiązany jest zgłaszać organowi ewidencyjnemu zmiany stanu faktycznego i prawnego odnoszące się do przedsiębiorcy i wykonywanej przez niego działalności gospodarczej w zakresie danych zawartych w zgłoszeniu, powstałe po dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, w terminie 14 dni od dnia powstania tych zmian.
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Olga Gadżała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-06-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Olga Gadżała
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-06-23 10:06:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Olga Gadżała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-06-23 10:06:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-28 15:35:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3649 raz(y)