Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referat Organizacyjno - Prawny

Szczegóły informacji

Wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

Informacja ogłoszona dnia 2005-06-23 10:00:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Urząd Miejski                      KARTA   USŁUG  Nr OP/01  
w Kietrzu    
 
       
Nazwa usługi: WYDANIE  ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO
                        EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Dotyczy osoby fizycznej rozpoczynającej działalność gospodarczą

 

Podstawa prawna:

Na podstawie art. 7 b, ustawy z dnia 19 listopada 1999. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178 – z późniejszymi zmianami)
 
Wymagane dokumenty:
·    zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające:
     imię i nazwisko przedsiębiorcy, nazwa pod którą wykonywana jest działalność  
     gospodarcza,miejsce zamieszkania i adres przedsiębiorcy, jeżeli działalność
     wykonywana jest stale poza miejscem zamieszkania należy wskazać; adres
     siedziby (zakładu głównego), adres oddziału, inne stałe miejsca wykonywania
     działalności, określenie przedmiotu działalność gospodarczej wg PKD (opis
     przedmiotu – kod PKD), data rozpoczęcia działalności gospodarczej, PESEL,
     dodatkowa informacja, tel. domowy, tel. służbowy, czytelny podpis.
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
 
Miejsce złożenia wniosku: sekretariat Urzędu Miejskiego w Kietrzu, za pośrednictwem poczty na adres; Urząd Miejski  w Kietrzu ul. 3 – Maja 1, 48-130 Kietrz, lub referacie organizacyjno –prawnym  pokój Nr 10, ewidencja działalności gospodarczej. 
Miejsce,   w którym   faktycznie wykonywana jest usługa:   referat organizacyjno – prawny pokój Nr 10, numer tel.(77) 485 43 56. Godz. Pracy; poniedziałek 8.00 – 16,00, wtorek – piątek  7.30 –15,00  
Rodzaj rozstrzygnięcia: wnioskodawca zostaje poinformowany przy składaniu wniosku o terminie odbioru  zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności, która jest osobiście odbierana w referacie org. – prawnym, lub listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. 
 
Termin załatwienia sprawy:
Tryb ustawowy przewiduje maksymalnie 14 dni na wydanie zaświadczenia, jednak w większości  przypadków zaświadczenie jest wydawane w ciągu 2 – 3 dni od zgłoszenia.
 
Opłaty: 
opłata za zgłoszenie o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w wysokości 100 zł. wniesiona do kasy urzędu lub na konto   Urząd Miejski w Kietrzu  22 8475 1016 2002 000 4011 0005  B.S O/Kietrz
 
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
 
Uwagi:
Przedsiębiorca wpisuje się do ewidencji ze względu na swoje miejsce zamieszkania. Wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej podlegają osoby fizyczne, w tym również zamierzające  wykonywać działalność gospodarczą na podstawie koncesji i zezwoleń.
Organ ewidencyjny wydaje decyzję o odmowie wpisu do ewidencji, jeżeli;
-          zgłoszenie dotyczy działalności gospodarczej nieobjętej przepisami ustawy.
-          Zgłoszenie zawiera braki formalne, które mimo wezwania nie zostały usunięte
           w wyznaczonym terminie
-          Prawomocnie orzeczono zakaz wykonywania określonej w zgłoszeniu
           działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Olga Gadżała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-06-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Olga Gadżała
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-06-23 10:00:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Olga Gadżała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-06-23 10:00:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-28 15:35:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3645 raz(y)