ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ugoda w sprawie ustalania zmian stanu wody na gruntach i ich zatwierdzanie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-06-11 11:59:38 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Urząd Miejski                       KARTA   USŁUG   OR/02

w Kietrzu     

 

 

      

Nazwa usługi: UGODA W SPRAWIE USTALANIA ZMIAN

                         STANU WODY NA  GRUNTACH I ICH   ZATWIERDZANIE .

    

Podstawa prawna:

Art. 30  ustawy z dnia 18 lipca 2001 Prawo Wodne /tekst jedn..: Dz. U. z 2012 r.  poz. 145      z późn. zm./ ;art. 104  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 267) 

 

Wymagane dokumenty:

Wniosek o zatwierdzenie ugody w sprawie ustalania zmian wody na gruntach umawiających się właścicieli gruntów – sporządzony samodzielnie skierowany do Burmistrza Kietrza zawierający takie elementy jak: imiona, nazwiska, adresy, podpisy Wnioskodawców opisanie warunków ugody  i dokładne uzasadnienie.

Miejsce i sposób załatwienia sprawy:

Miejsce złożenia wniosku : Punkt Obsługi Klienta w  Urzędzie Miejskim w Kietrzu lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz 

Miejsce,   w którym   faktycznie wykonywana jest usługa: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji  pok. nr 38, nr tel. (77) 4854356 w. 22;

godz. pracy: poniedziałek: 7.30 – 17.00, wtorek-czwartek: 7.30- 15.30 i piątek 7.30 – 14.00

Rodzaj rozstrzygnięcia :   decyzja Burmistrza zatwierdzająca ugodę umawiających się właścicieli  gruntów

Termin załatwienia sprawy:

Ustawa przewiduje do jednego miesiąca, a w przypadkach skomplikowanych do dwóch miesięcy.

W przypadku niezałatwienia sprawy w ustawowym terminie Wnioskodawca zostanie powiadomiony.

Opłaty:

Brak

Tryb odwoławczy:

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Opłata skarbowa:

Brak

Uwagi:

Właściciele gruntów ustalają w formie pisemnej warunki ugody – po ich spełnieniu podpisują ugodę, która w formie decyzji jest zatwierdzona przez Burmistrza Kietrza. Zmiany będące przedmiotem ugody nie mogą wpływać szkodliwie na inne nieruchomości lub gospodarkę wodną; ugoda nie może dotyczyć wprowadzania ścieków do wód lub do ziemi.

 

« powrót do poprzedniej strony