ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ugoda w sprawie ustalania zmian stanu wody na gruntach i ich zatwierdzanie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-06-11 11:59:38 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Urząd Miejski                       KARTA   USŁUG   OR/02
w Kietrzu     
 
      
Nazwa usługi: UGODA W SPRAWIE USTALANIA ZMIAN
                       STANU WODY NA  GRUNTACH I ICH   ZATWIERDZANIE .

    

Podstawa prawna:

Art. 30  ustawy z dnia 18 lipca 2001 Prawo Wodne /Dz. U. Nr 115, poz. 1229 z późn. zm./ ;art. 104
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 – Kodeks postępowania administracyjnego / Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z 200 r. z późn. zm. /
Wymagane dokumenty:
Wniosek o zatwierdzenie ugody w sprawie ustalania zmian wody na gruntach umawiających się właścicieli gruntów – sporządzony samodzielnie skierowany do Burmistrza Kietrza zawierający takie elementy jak: imiona, nazwiska, adresy, podpisy Wnioskodawców opisanie warunków ugody  i dokładne uzasadnienie.
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
Miejsce złożenia wniosku : sekretariat Urzędu Miejskiego w Kietrzu lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz 
Miejsce,   w którym   faktycznie wykonywana jest usługa: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji  pok. nr 7, nr tel. (77) 4854356 w. 22;
godz. pracy: poniedziałek: 8.00 – 16.00, wtorek- piątek 7.30- 15.30
Rodzaj rozstrzygnięcia :   decyzja Burmistrza zatwierdzająca ugodę umawiających się właścicieli  gruntów
Termin załatwienia sprawy:
Ustawa przewiduje do jednego miesiąca, a w przypadkach skomplikowanych do dwóch miesięcy.
W przypadku niezałatwienia sprawy w ustawowym terminie Wnioskodawca zostanie powiadomiony.
Opłaty:
Brak
Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Opłata skarbowa:
-  za odwołanie – 5 zł
-  za każdy załącznik – 0.50 zł
Uwagi:
Właściciele gruntów ustalają w formie pisemnej warunki ugody – po ich spełnieniu podpisują ugodę, która w formie decyzji jest zatwierdzona przez Burmistrza Kietrza. Zmiany będące przedmiotem ugody nie mogą wpływać szkodliwie na inne nieruchomości lub gospodarkę wodną; ugoda nie może dotyczyć wprowadzania ścieków do wód lub do ziemi.
« powrót do poprzedniej strony