Referat Gospodarki Nieruchomościami
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Podział nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-06-12 01:59:28 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Urząd Miejski KARTA USŁUG Nr GN/02
w Kietrzu
Nazwa usługi: Podział nieruchomości
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jedn. z 2004 r. Dz. U. nr 261, poz. 2603/
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 roku w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości /Dz. U z 2004 roku Nr 268, poz. 2663/
Wymagane dokumenty:
- wniosek,
- tytuł prawny do nieruchomości,
- wypis i wyrys z katastru nieruchomości,
- wstępny projekt podziału,
- opinia o zgodności proponowanego podziału nieruchomości z planem miejscowym w
formie postanowienia ,
- w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego - decyzja o
warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu ,
- protokół z przyjęcia granic nieruchomości,
- wykaz zmian gruntowych,
- mapa z projektem podziału,
- w szczególnych przypadkach inne dokumenty wymagane w/w przepisami.
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
· Miejsce złożenia wniosku: sekretariat Urzędu Miejskiego w Kietrzu lub za pośrednictwem poczty na adres : Urząd Miejski w Kietrzu ul. 3 Maja 1, 48 – 130 Kietrz
· Miejsce, w którym faktycznie wykonywana jest usługa: Referat Gospodarki Nieruchomościami (pok. nr 23), nr telefonu: (077) 4854356 wewn. 24,25
Godziny pracy: poniedziałek: 8:00 – 16:00, wtorek – piątek : 7:30 – 15:30
· Rodzaj rozstrzygnięcia:
- decyzja zatwierdzająca projekt podziału
Termin załatwienia sprawy:
- do 1 miesiąca.
Opłaty:
- Zwolnione z opłaty skarbowej
Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Opolu
Uwagi:
Czynności administracyjne przeprowadzane są nieodpłatnie. Czynności techniczne dokonywane są przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego na wniosek i koszt wnioskodawcy.