ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ustawienie reklam w pasie drogowym

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-06-11 13:33:31 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Urząd Miejski                       KARTA   USŁUG Nr KB/06  
w Kietrzu  
 
 
 
         
  Nazwa usługi:  USTAWIENIE REKLAM W PASIE DROGOWYM.

    

Podstawa prawna:

 

Uchwała Rady Miejskiej w Kietrzu Nr XXI/124/2004, z dnia 24.08.2004r.

 
 
Wymagane dokumenty:
·    Wniosek (do pobrania w tut. Urzędzie, w Referacie Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa, pok. Nr 2 i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kietrzu)
·     rysunek określający wymiary,
·     proponowaną grafikę i mapkę ideową lub nieaktualną ze wskazaniem miejsca ustawienia.
 
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
Miejsce złożenia wniosku : Miejski w Kietrzu, ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz, pok. Nr 2.
Miejsce, w którym faktycznie wykonywana jest usługa: Referat Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa, pok. Nr 21. Nr telefonu 4854356 w. 32 ;
Godziny pracy: poniedziałek : 8.00-16.00 , wtorek-piątek  7.30 – 15.30.
Rodzaj rozstrzygnięcia : Zezwolenie na ustawienie reklamy.
 
Termin załatwienia sprawy:
Ok. 1 tygodnia.
Opłaty:
Za każdy dzień umieszczenia w pasie drogowym reklamy ustala się stawkę opłaty za 1m2 powierzchni reklamy, w wysokości – 0,15 zł. W przypadku reklamy kilkustronnej, liczona jest powierzchnia każdej ze stron.
 
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego    w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dnia od daty doręczenia decyzji stronie.
 
Uwagi:
Brak
 
 
 
 
« powrót do poprzedniej strony