ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

Informacja ogłoszona dnia 2005-06-11 14:05:09 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Urząd Miejski
w Kietrzu
ul. 3 Maja 1
48-130 Kietrz
KARTA USŁUGI
 
Nazwa usługi
Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
MIEJSCE
I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Miejsce złożenia wniosku: Punkt Obsługi Klienta lub za pośrednictwem poczty na adres urzędu.
Referat wykonujący usługę: Referat Gospodarki Komunalnej Budownictwa i Drogownictwa  /pokój nr 41/tel. nr 77 4854356 wew. 26 /
e-mail:
Godziny pracy:  
poniedziałek:          7.30 – 17.00
wtorek – czwartek :7.30 – 15.30
piątek:                     7.30 – 14.00
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie decyzji ustalającej lokalizację celu publicznego następuje w ciągu 65 dni od dnia złożenia wniosku, zgodnie z ustawą  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U z 2015 r.  poz. 199 z późn. zm.)
WYMAGANE DOKUMENTY
1.Wypełniony wniosek podpisany przez inwestora lub pełnomocnika.
2.Kopia mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku mapy katastralnej w skali 1:500, 1:1000, dla inwestycji liniowych 1:2000
RODZAJ ROZSTRZYGNIĘCIA
Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
OPŁATY
Decyzja podlega opłacie skarbowej w wysokości 107 zł, zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2015 poz. 783 z późn. zm.)
Zwolnienia z opłaty w sprawach dot. budownictwa mieszkaniowego, jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego.
Opłatę można uiścić w kasie Urzędu Miejskiego w Kietrzu lub bezgotówkowo, dokonując przelewu na konto bankowe nr 22 8475 1016 2002 0000 4011 0005
TRYB ODWOŁANIA
Od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
PODSTAWA PRAWNA
Art. 50 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U z 2015 r. poz. 199 z późn. zm.)
UWAGI
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni, jeżeli nie zostaną uzupełnione, wówczas zostanie wniosek pozostawiony bez rozpoznania zgodnie z art. 64 § 2 KPA.
 
Imię i nazwisko/ Stanowisko
Data
Opracowała
Ewa Sobola
27.11.2015 r.
Zatwierdziła
Edyta Piasna
30.11.2015 r.

Akapit nr 2 - brak tytułu

KARTA   USŁUG  Nr KB/01

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Olga Gadżała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-06-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Olga Gadżała
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-06-11 14:05:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Olga Gadżała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-06-11 14:05:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-01 15:57:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4267 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony