ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-06-11 14:05:09 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Urząd Miejski                       KARTA   USŁUG  Nr KB/01
w Kietrzu           
     
 
 
 
 
 
 
Nazwa usługi: DECYZJA O USTALENIU LOKALIZACJI
                       INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO

    

 

Podstawa prawna:

 

Art.50,art. 51 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym ( Dz. U. Nr 80 , poz. 717 późn.zm. )

 
 
Wymagane dokumenty:
·     wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego (do uzyskania w tut. Urzędzie, w Referacie Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa, pok. Nr 2 i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kietrzu )
·     2 egz . mapy zasadniczej w skali 1: 500 lub 1:1000 lub w przypadku jej braku mapy katastralnej tej samej skali .
 
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
Miejsce złożenia wniosku : sekretariat Urzędu Miejskiego w Kietrzu lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz
Miejsce, w którym faktycznie wykonywana jest usługa:   Referat Gospodarki Komunalnej
Budownictwa i Drogownictwa pokój nr 2, nr telefonu 4854356 w. 32 ;
Godziny pracy: poniedziałek: 8.00-16.00, wtorek-piątek  7.30 – 15.30
Rodzaj rozstrzygnięcia : decyzja do odebrania w Urzędzie .
 
Termin załatwienia sprawy:
Ustawa przewiduje do jednego miesiąca, a w przypadkach skomplikowanych do dwóch miesięcy.
Opłaty:
Opłata skarbowa 5 zł za podanie, 0,50 zł za każdy załącznik. Zwolnienie od opłaty-podania i załączniki do podań, czynności urzędowe w sprawach budownictwa mieszkaniowego, jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego. Opłata skarbowa od wydania decyzji 100 zł .
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego    w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dnia od daty doręczenia decyzji stronie.
Uwagi:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni zgodnie z KPA.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« powrót do poprzedniej strony