ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referat Organizacyjno - Prawny

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Decyzja o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej w przypadku zawiadomienia o zaprzestaniu prowadzenia działalności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-06-23 10:10:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Urząd Miejski                      KARTA   USŁUG  Nr OP/03  
w Kietrzu 
 
 
 
          
Nazwa usługi: DECYZJA O WYKREŚLENIE Z EWIDENCJI
                       DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ  W
                       PRZYPADKU ZAWIADOMIENIA      
                       O ZAPRZESTANIU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI

      

Podstawa prawna:

Art.. 7 e ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 19 listopada 1999. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178 – z późniejszymi zmianami)
 
Wymagane dokumenty:
·     Wypełniony wniosek o wydanie decyzji o wykreślenie z ewidencji działalności gospodarczej Do wglądu;
·     Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
 
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
Miejsce złożenia wniosku: sekretariat Urzędu Miejskiego w Kietrzu, za pośrednictwem poczty na adres; Urząd Miejski  w Kietrzu ul. 3 – Maja 1, 48-130 Kietrz, lub referacie organizacyjno – prawnym  pokój Nr 10, ewidencja działalności gospodarczej. 
Miejsce,   w którym   faktycznie wykonywana jest usługa:   referat organizacyjno – prawny pokój Nr 10, numer tel.(77) 485 43 56. Godz. Pracy; poniedziałek 8.00 – 16,00, wtorek – piątek  7.30 –15,00 
Rodzaj rozstrzygnięcia: wnioskodawca zostaje poinformowany przy składaniu wniosku o terminie odbioru  decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej, która jest osobiście odbierana w referacie org. – prawnym, lub listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. 
 
Termin załatwienia sprawy:
Tryb ustawowy przewiduje termin 30 dni na wydanie decyzji, jednak w większości  przypadków decyzja  jest wydawana w ciągu 2 – 3 dni od zgłoszenia.
 
Opłaty: 
Bez opłat
 
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Burmistrza Kietrza w terminie 14 dni od doręczenie decyzji. Odwołanie należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kietrzu ul. 3 – go Maja 1. Opłata za wniesienie odwołania wynosi 5 zł. i 0.50 gr od każdego załącznika w formie znaczków skarbowych naklejonych na dokumencie odwołania.
 
« powrót do poprzedniej strony