ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Kietrz

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA KIETRZA Z DNIA 11.01.2013R.

Informacja ogłoszona dnia 2013-01-11 11:03:08 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA KIETRZA

Z DNIA 11.01.2013R.

o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:

  • dla części obszaru miejscowości Ludmierzyc, Nasiedla, Rozumic.

  • dla części obszaru miejscowości Chróścielowa, Kozłówek, Nowej Cerekwi, Wojnowic.

Na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z 2008 r. z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznych ocen oddziaływania na środowisko i opracowania prognoz oddziaływania na środowisko ustaleń projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:

- dla części obszaru miejscowości Ludmierzyc, Nasiedla, Rozumic, do którego przystąpiono na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Kietrzu Nr XXVI/204/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.

- dla części obszaru miejscowości Chróścielowa, Kozłówek, Nowej Cerekwi, Wojnowic, do którego przystąpiono na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Kietrzu Nr XXVI/205/2012 z dnia 29 listopada 2012r.


Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionych prognoz. Wnioski należy składać do dnia 11.02. 2013r.:

1. na piśmie na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, 48-130 Kietrz , ul. 3-go Maja 1,
2. drogą elektroniczną na adres:

<e-mail>


3. osobiście do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kietrzu, w godzinach otwarcia Urzędu, w pokoju nr 41.


Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Burmistrz Kietrza

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Sobola
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Sobola
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-11 10:55:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aneta Kopeczek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-11 11:03:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-06 09:49:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
873 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony