ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przetarg nieograniczony na zadanie p.n. ” Remont wejścia do budynku MDK w Kietrzu ”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przetarg nieograniczony na zadanie p.n. ” Remont wejścia do budynku MDK w Kietrzu ”

Szczegóły informacji

Przetarg nieograniczony na zadanie p.n. ” Remont wejścia do budynku MDK w Kietrzu ”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: UM Kietrz

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2006-07-07 przez Administrator

Treść:

WKB 341/12/1/06                         Kietrz, dnia 07.07.2006 r.

Gmina Kietrz
ul. 3- go Maja 1
48- 130 Kietrz
ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie p.n.
Remont wejścia do budynku MDK w Kietrzu
 
Przedmiot zamówienia obejmuje remont wejścia do budynku MDK. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest na działce nr 1903/1 przy ul. Wojska Polskiego 20 w Kietrzu. Remontowane wejście do budynku znajduje się od strony północnej, przy ul. Wojska Polskiego. Od strony wschodniej zlokalizowany jest dojazd do zaplecza budynku znajdującego się po południowej stronie Domu Kultury. Od zachodu znajduje się ogródek należący do Domu Kultury.
Remont wejścia polegać będzie na wykonaniu nowych schodów (betonowe na gruncie, grubość płyty 12 cm, zbrojenie siatką Ø6mm co 12/12 cm) i podestu oraz zadaszenia z poliwęglanu na konstrukcji stalowej przekrywającej cały podest przed budynkiem.
Remont obejmuje również umożliwienie dostępu do budynku osobom niepełnosprawnym. Dostosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych umożliwione zostanie poprzez zaprojektowanie rampy umożliwiającej wjazd tym osobom z poziomu chodnika na poziom parteru budynku, jedno z okien w holu budynku zostanie zamienione na drzwi pozwalające na dostęp do wnętrza osobie niepełnosprawnej.
CPV:
45110000-1- Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
45262000-1- Roboty murowe i konstrukcyjne
45262300-4- Konstrukcje betonowe i żelbetonowe
45262500-6-Konstrukcje murowe
45223100-7-Konstrukcje stalowe
45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5- Stolarka
45410000-4-Tynki i okładzina ścian
45262300-4-Podłoża i posadzki
45311000-0- Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
 
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Pisemną Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek wykonawcy w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, w Referacie Gospodarki Komunalnej Budownictwa i Drogownictwa (pok. Nr 4). Cena 30 PLN.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.kietrz.pl
Termin wykonania zamówienia określa się do 40 dni od daty podpisania umowy.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; spełnieniem tego warunku jest złożenie oświadczenia zgodnie z art.22 ust.1 .
W celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Pzp wykonawca powinien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz dokument potwierdzający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. Jak również aktualne zaświadczenia w/w osób o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać potwierdzenie wykonania co najmniej jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości min.80 000,00..PLN.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%.
Oferty należy składać w terminie do dnia 24.07.2006 roku, do godziny 9.00 w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, ul. 3-go Maja 1, 48- 130 Kietrz, pokój nr 14 (sekretariat urzędu) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tego samego dnia o godz.9.15. w pokoju nr 18 (duża sala konferencyjna)
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Kazimierz Bedryj – kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej Budownictwa i Drogownictwa.

Załączniki

  • (DOC, 149 KiB) Data publikacji: 0000-00-00 | Data wytworzenia informacji: -0001-11-30
  • (RAR, 4.2 MiB) Data publikacji: 0000-00-00 | Data wytworzenia informacji: -0001-11-30
  • (RAR, 4.2 MiB) Data publikacji: 0000-00-00 | Data wytworzenia informacji: -0001-11-30
  • (DOC, 20 KiB) Data publikacji: 0000-00-00 | Data wytworzenia informacji: -0001-11-30
« powrót do poprzedniej strony