ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Wykaz nieruchomości do dzierżawy i sprzedaży

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZARZĄDZENIE Nr 178.A.2019 Burmistrza Kietrza

Informacja ogłoszona dnia 2019-09-05 14:38:22 przez Krzysztof Dereń, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE Nr 178.A.2019
Burmistrza Kietrza z dnia 3 września 2019 roku
w sprawie wykazania do oddania w użyczenie na czas oznaczony do 3 lat piwnicy mieszczącej się w budynku administracyjno-użytkowym przy ul. Wojska Polskiego 21 w Kietrzu, stanowiącym własność Gminy Kietrz.
 
           Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 506 /, art. 13 ust. 1, art. 25, art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami /tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 2204 / oraz Zarządzenia Burmistrza Kietrza Nr 177.A.2019 z dnia 3 września 2019 roku w sprawie przeznaczenia do oddania w użyczenie na czas oznaczony piwnicy mieszczącej się w budynku administracyjno-użytkowym ul. Wojska Polskiego 21 w Kietrzu, stanowiącym własność gminy Kietrz.
 
Burmistrz Kietrza zarządza :
 
1. Podać do publicznej wiadomości wykaz n/w nieruchomości przeznaczonej do oddania w użyczenie na czas oznaczony.
Oznaczenie nieruchomości
Pow. w ha
Położenie
Opis nieruchomości
Przeznaczenie w planie zagosp.  przestrz. m. Kietrz
Cel użyczenia
Okres użyczenia
dz. nr 1954/1 k.m.17
KW nr OP1G/00021692/7
0,1327
Kietrz
ul. Wojska Polskiego 21
Piwnica o pow. 27.00  m2 mieszcząca się w budynku administracyjno-użytkowym przy ul. Wojska Polskiego 21,                      z prawem korzystania z komunikacji prowadzącej do przedmiotowej piwnicy. Wyposażona w instalacje wewnętrzne: elektryczną.
- 10 U – tereny zabudowy usługowej.
- strefa ochrony konserwatorskiej „B”.
 
Użyczenie piwnicy na rzecz Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Płaskowyż Dobrej Ziemi” z siedzibą                  w Kietrzu ul. Wojska Polskiego 21,                         z przeznaczeniem na prowadzenie archiwum Stowarzyszenia.
3 lata
2. Szczegółowy zakres i warunki przedmiotu użyczenia zawarte zostaną w umowie użyczenia.
3. Niniejsze zarządzenie będzie wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kietrzu oraz zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kietrzu www.bip.kietrz.pl przez okres 21 dni od daty podpisania. Informacja o zamieszczeniu wykazu podana zostanie do publicznej wiadomości poprzez ogłoszenie w prasie.
4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-09-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Henryk Pawlina
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-09-05 14:38:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Dereń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-09-05 14:38:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Violetta Małkiewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-09-09 16:08:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
66 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony