ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Nabór pracowników

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

DYREKTOR MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W KIETRZU OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W MIEJSKO-GMINNYM OŚRODKU KULTURY w KIETRZU

Informacja ogłoszona dnia 2018-04-19 15:31:49 przez Krzysztof Dereń

Akapit nr 1 - brak tytułu

WYMIAR: ½ ETATU
FORMA ZATRUDNIENIA: UMOWA NA OKRES PRÓBNY Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA NA CZAS NIEOKREŚLONY
ADRES : MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY: 48-130 KIETRZ UL. WOJSKA POLSKIEGO 20

Akapit nr 2 - brak tytułu

1.    Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
1) posiada obywatelstwo polskie;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) spełnia jeden z poniższych warunków:
          a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia  podyplomowe     i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
          b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
          c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
          d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
5) znajomość gospodarki finansowej jednostek budżetowych, dyscypliny finansów publicznych planu kont, księgowości i  klasyfikacji budżetowej;
6) znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych;
7) znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego;
8) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Głównego Księgowego.            
 
 2.    Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest konkurs:
1)  doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
2)  umiejętność obsługi programów : księgowych, Excel, Płatnik;
3)  umiejętność pracy w zespole;
4)  umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, systematyczność, rzetelność;
5)  odporność na stres;
6)  komunikatywność.
 3.    Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzony jest nabór, należy:
 1. prowadzenie rachunkowości MGOK zgodnie z obowiązującymi przepisami; 
 2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków MGOK zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z ustawą o finansach publicznych;  
 3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych  z planem finansowym MGOK;
 4. przygotowywanie projektów budżetów MGOK oraz harmonogramu wydatków;   
 5. sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej (w tym  PIT i VAT);   
 6. wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków MGOK;      
 7. prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, zaliczek podatków, składek, potrąceń oraz terminowe ich przekazywanie;
 8. nadzorowanie prawidłowego przebiegu przekazywanych składników majątkowych, sprawowanie odpowiedzialności materialnej oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia;
 9. realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej;
 10. należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych;   
 11. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora MGOK należą do kompetencji głównego księgowego                                                                                                                                                                                           
4    Wymagane dokumenty:
1. życiorys zawodowy (CV) z  adresem mailowym i numerem telefonu;
2. list motywacyjny;
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia oraz staż pracy w  księgowości;
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
5. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
6. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
8. oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku. 
 
5.    Termin i miejsce składania ofert:
1)     wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym, numerem telefonu i dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W MIEJSKO- GMINNYM OŚRODKU KULTURY w KIETRZU” na adres: Miejsko- Gminny Ośrodek Kultury w Kietrzu ul. Wojska Polskiego  20, 48-130 Kietrz lub złożyć osobiście  w biurze Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kietrzu (ul. Wojska Polskiego 20), od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00, w terminie do 4 maja 2018 r.;
2)     dokumenty, które wpłyną do Miejsko- Gminnego Ośrodka Kultury w Kietrzu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (dla dokumentów nadanych pocztą decyduje data wpływu do MGOK). 
6.    Inne niezbędne informacje:
1) Zakończenie konkursu przewiduje się do dnia 11 maja 2018 r. w dwóch etapach:
- sprawdzenie ofert pod względem formalnym,
- rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami;
2)  komisja powołana przez Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kietrzu dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem konkursu lub rozstrzygnie o zakończeniu konkursu bez wyboru żadnego  z uczestniczących w nim kandydatów;
3)  dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Miejsko- Gminnego Ośrodka Kultury w Kietrzu ul. Wojska Polskiego 20 lub telefonicznie 77 485 44 04, od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 -  15:00;
4) informacja o naborze i jego wynikach zostanie umieszczona:
- na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.kietrz.pl);
- na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (www.kietrz.pl);
- na stronie internetowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury (www.dkkietrz.pl);
- na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kietrzu przy ul. 3 Maja 1;
- w gablocie informacyjnej Miejskiego Domu Kultury w Kietrzu przy ul. Wojska Polskiego 20.
 
Dyrektor Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury
Wiesław Janicki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wiesław Janicki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wiesław Janicki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-04-19 15:30:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Dereń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-04-19 15:31:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Dereń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-04-19 15:32:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
131 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony