ANKIETA "Jak Urząd Miejski w Kietrzu obsługuje mieszkańców - klientów?" Pobierz Ankietę:
a_n_k_i_e_t_a-_obsluga_klienta.doc
 
   A N K I E T A
 "JAK URZĄD MIEJSKI W KIETRZU OBSŁUGUJE
   MIESZKAŃCÓW- KLIENTÓW?"
   
Realizując zadania w ramach akcji „Przejrzysta Polska” w trosce o podnoszenie jakości pracy i polepszania jakości obsługi klientów oraz jak najlepszego zaspokajania Państwa potrzeb i oczekiwań, zwracamy się z prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety. Państwa uwagi i wnioski pozwolą nam na usprawnienie pracy urzędu i lepsze świadczenie usług.
 
Proszę postawić znak „X” przy wybranej odpowiedzi.
1 . Czy w ciągu ostatniego roku załatwiał(a) Pan/Pani sprawę w Urzędzie?
Tak* o             Nie o
  * Jeśli tak, to w jakim wydziale: ……………………………………………………………………………………
2. Czy miał/a Pan/Pani kłopoty z załatwieniem sprawy?
Raczej tak o       Tak o       Raczej nie o        Nie o       Nie wiem o
 
3. Jak ocenia Pan/Pani pracę Urzędu, biorąc pod uwagę następujące czynniki:
(proszę dokonać oceny w skali 1-5, gdzie 1- oznacza ocenę najniższą, a  5 – najwyższą)
·    szybkość załatwiania spraw
1 o       2 o       3 o       4 o       5 o
·    terminowość załatwiania spraw
1 o       2 o       3 o       4 o       5 o
·    udzielanie informacji przez urzędników
1 o       2 o       3 o       4 o       5 o
·    zrozumiałość zasad postępowania przy załatwianiu spraw
1 o       2 o       3 o       4 o       5 o
·    zainteresowanie problemem interesanta ze strony urzędników
1 o      2 o       3 o       4 o       5 o
·    uprzejmość i życzliwość urzędników
1 o       2 o       3 o       4 o       5 o
·    dostępność informacji w urzędzie
1 o       2 o       3 o       4 o       5 o
·    warunki lokalowe (dostępność miejsc, gdzie można usiąść i poczekać na załatwienie sprawy)
1 o       2 o       3 o       4 o       5 o
·    uczciwość i kompetencje urzędników
1 o       2 o       3 o       4 o       5 o
·    godziny otwarcia urzędu
1 o       2 o       3 o       4 o       5 o
·    osobiste zaangażowanie - pomoc urzędników przy wypełnianiu dokumentów,  pisaniu podań
1 o       2 o       3 o       4 o       5 o
·    ogólne zadowolenie z funkcjonowania urzędu
1 o       2 o       3 o       4 o       5 o
4. Ocena funkcjonowania kart usług
 
Czy informacje zawarte w kartach usług są zrozumiałe?
Raczej tak o       Tak o      Raczej nie o        Nie o       Nie wiem o
Czy informacje zawarte w kartach usług są wyczerpujące?
Raczej tak o       Tak o       Raczej nie o        Nie o       Nie wiem o
 
Czy informacje zawarte w kartach usług  są przydatne przy załatwianiu spraw?
Raczej tak o       Tak o      Raczej nie o        Nie o       Nie wiem o
 
 
 
Czy karty usług są łatwo dostępne?
Raczej tak o       Tak o       Raczej nie o        Nie o       Nie wiem o
 
Czy o wprowadzeniu kart usług dowiedział(a) się Pan/Pani:
  o z tablic urzędowych              o z Internetu                          o od znajomego
 
                       o z prasy lokalnej                     o z ulotki            
                  
Czy kartę usługi pobrał(a) Pan/Pani:
  o w urzędzie                          o ze strony internetowej          o od znajomego
 
 
 
 
 
5. Państwa uwagi i  propozycje zmian:
M E T R Y C Z K A:
1.     Płeć:
 
o Kobieta        o Mężczyzna
 
2.     Przedział wiekowy:
 
o do 20 lat          o 21-39 lat           o 40-59 lat          o 60 lat i powyżej
 
Ankiety prosimy wrzucać do skrzynki wystawionej w holu budynku Urzędu Miejskiego w Kietrzu, ul. 3 Maja 1 ,lub wysłać w formie załącznika pocztą elektroniczną na adres: umig@kietrz.pl
Dziękujemy za poświęcenie czasu i wypełnienie ankiety.
 
]]>
Olga Gadżała Olga Gadżała Olga Gadżała Olga Gadżała 2005-10-04 13:13:32 2005-10-04 13:13:32 2005-10-04 13:13:32 2005-10-04 15:13:32