Kod CPV 79212100-4 Usługi audytu finansowego
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegajacej na ocenie przez biegłego rewidenta sprawozadania z realizacji projektu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załacznik nr 1 do niniejszego zapytania) pn. „Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji miasta Kietrz” wraz z zestawieniem dokumentów księgowych. Weryfikacja sprawozdania potwierdzona zostanie protokołem z kontroli biegłego rewidenta opracowanym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Sprawozdanie Zamawiającego wraz z protokołem z badania sprawozdania wypełnionym i podpisanym przez biegłego rewidenta zostanie złożone w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego.
Liczba faktur dotyczących realizacji projektu ok. 7 szt. (w tym faktura za wykonanie usługi przez biegłego rewidenta).
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
5 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania biegłemu rewidentowi sprawozdania końcowego z wykonania projektu. Zamawiający dopuszcza również przekazywanie dokumentów w formie elektronicznej.
Przekazanie przez Zamawiającego sprawozdania do oceny nastąpi w styczniu 2017 r.
- Kryteria wyboru ofert:
Kryterium oceny oferty cena 100% (maks. 100 pkt.)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego z najwyższą liczbą punktów.
Ilość punktów (liczonych do dwóch miejsc po przecinku) uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczona wg. następującego wzoru:
Cena najniższej oferty podzielona przez cenę badanej oferty x 100 punktów
IV.Zamawiający:
Gmina Kietrz
ul. 3 Maja 1
48-130 Kietrz
NIP 748-15-18-629
V.Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek wskazany przez Wykonawcę w tym samym dniu, w którym zostanie wykonana usługa. Zgodnie z zapisami komunikatu dotyczącego kwalifikowalności wydatku związanego z zatwierdzeniem przez biegłego rewidenta ostatniego sprawozdania finansowego (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania), aby wydatek ten mógł zostać uznany za kwalifikowalny – wykonanie usługi, protokół z kontroli biegłego reiwdenta, protokół odbioru usługi, faktura oraz płatność muszą się zbiec w jednej dacie.
VI.Warunki udziału:
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy łącznie spełniają warunki dotyczące:
- Posiadania uprawnień do wykonywania okeślonej działalności czy czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania [uprawnienia niezbędne do wykonywania badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 1011 z późn. zm.) o biegłych rewidentach i ich samorzadzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym].
- Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiajacy uzna powyższe warunki za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, które stanowi część formularza oferowego (Załacznik nr 4 do niniejszego zapytania cenowego).
VII.Miejsce, sposób oraz termin składania ofert:
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 16 grudnia 2016 r. (piątek) do godziny 12.00
Dopuszcza się złożenie oferty:
– w formie pisemnej (z dopiskiem na kopercie Oferta na zadanie pn. „Wykonanie usługi polegajacej na ocenie przez biegłego rewidenta sprawozadania z realizacji projektu pn. „Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji miasta Kietrz” wraz z zestawieniem dokumentów księgowych”) na adres: Gmina Kietrz, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz
– za pośrednictwem faksu: +48 77 485 43 59
Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.
Informacja o wyniku procedury udzielenia zamówienia zostanie umieszczona na stronie internetowej www.kietrz.pl oraz na stronie BIP Gminy Kietrz.
VIII.Przewidywany termin wyboru oferty: do dnia 21 grudnia 2016 r.
IX.Przewidywany termin podpisania umowy z Wykonawcą: do dnia 10 stycznia 2017 r.
X.Osoba do kontaktu:
P. Sylwia Maciaszczyk tel +77 485 43 56 wew. 36, fax. +48 77 485 43 59,
e-mail. Wszelkie wnioski, zawiadomienia dotyczące procedury Zamawiający i Wykonawcy przekazują na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną.
XI. Określenie warunków dokonywania zmian umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności:
a)Terminu wykonania usługi
b)Zmiany powszechnie obowiazujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron.
c)Zmiany osób do kontaktu.
d)Zmiany stawki podatku VAT.
e)Zmian dotyczących sposobu płatności.
Wszelkie istotne zmiany w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Leszek Wilk
Sekretarz Gminy
Załączniki:
- Wzór Sprawozdania z realizacji projektu.
- Wzór Protokołu badania sprawozdania z realizacji projektu.
- Komunikat dotyczący kwalifikowalności wydatku związanego z zatwierdzeniem przez biegłego rewidenta ostatniego sprawozdania finansowego.
- Formularz oferty.
]]>