Zarządzenie w sprawie ustalenia składu Zespołu ds. przeprowadzenia społecznej Akcji "Przejrzysta Polska"
Szczegóły informacji
Zarządzenie w sprawie ustalenia składu Zespołu ds. przeprowadzenia społecznej Akcji "Przejrzysta Polska"
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-06-29 11:45:50 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Zarządzenie Nr 5a
Burmistrza Kietrza
z dnia 25 lutego 2005 r.
w sprawie ustalenia składu Zespołu ds. przeprowadzenia społecznej Akcji „Przejrzysta Polska”.
Na podstawie art.33 ust 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) - zarządzam:
§ 1
Powołanie Zespołu ds. przeprowadzenia Akcji „Przejrzysta Polska” w składzie:
1. Eugeniusz Stdolak Sekretarz Gminy
2. Beata Czuchraj Z-ca głównego księgowego ds. podatk.
3. Ryszard Kasprzycki Kierownik OPS
4. Teresa Błachowicz Kier. Ref. Gosp. Nieruchomościami
5. Kazimierz Bedryj Kier. Ref. Gosp. Kom. Bud. i Drogown.
6. Jadwiga Wróbel Kier. Ref. Ochrony Środ. Roln. I Melior.
7. Zofia Roik Skarbnik Gminy
8. Aleksandra Skalska Insp. ds. obsługi RM
§ 2
Do zadania Zespołu należy:
1. Wybór zadań fakultatywnych do realizacji i przedstawienie ich do akceptacji
Burmistrzowi Kietrza.
2. Ustalenie składów osobowych zespołów zadaniowych do realizacji zadań
obligatoryjnych i fakultatywnych.
3. Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań przez zespoły zadaniowe.
§ 3
Osoby wskazane w zarządzeniu będą odpowiedzialne za realizację zadań obligatoryjnych i fakultatywnych tj:
1. Beata Czuchraj – opracowanie opisu usług świadczonych przez samorząd.
2. Eugeniusz Stodolak :
Ø wypracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników Urzędu Miejskiego,
Ø opracowanie procedur postępowania w przypadku naruszenia kodeksu- zadanie
fakultatywne,
3. Ryszard Kasprzycki – opracowanie i wdrożenie programu współpracy z
organizacjami pozarządowymi,
4. Teresa Błachowicz , Kazimierz Bedryj, Jadwiga Wróbel – opracowanie z udziałem
społeczności lokalnej strategii rozwoju społeczno- ekonomicznego gminy oraz
krótkiego materiału przybliżającego strategię mieszkańcom,
5. Eugeniusz Stodolak:
Ø Wprowadzenie procedury naboru na każdy wakat w urzędzie. Procedura musi
zawierać wymóg konkursów na stanowiska kierownicze.
Ø Wprowadzenie systemu oceny pracy urzędników,
6. Zofia Roik – przygotowanie i rozpropagowanie (corocznego informatora
budżetowego dla mieszkańców) pt: „Skąd mamy pieniądze i na co je
wydajemy”.
7. Aleksandra Skalska – koordynacja współpracy z Radą Miejską.
§ 4
Koordynację akcji powierzam Sekretarzowi Gminy, a nadzór nad wykonaniem zarządzenia sprawuję osobiście.
§ 5
Zobowiązuję wszystkich pracowników urzędu do ścisłej współpracy z osobami odpowiedzialnymi za realizację zadań i przygotowania niezbędnych materiałów.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.