Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

2007

Szczegóły informacji

Protokół XII sesji - 27.09.2007 r.

Informacja ogłoszona dnia 2007-11-09 12:17:59 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz, dnia 27 września 2007 roku

PROTOKÓŁ Nr XII /2007
sesji Rady Miejskiej w Kietrzu
w dniu 27 września 2007 roku.
 
Sesję rozpoczęto o godz. 13,00
Stan Rady: 15 radnych Obecnych na sesji: 14 radnych
 
W posiedzeniu uczestniczą:
- Burmistrz Kietrza - Zastępca Burmistrza - Wicestarosta Głubczyc - Piotr Soczyński - radny powiatowy Radosław Gorzko
- Dyr. MGOK - Zuzanna Zapotoczna - WDK Pilszcz - Ewa Pawęska, WDK Nowa Cerekwia - Jolanta Bedryj WDK Nasiedle - Jolanta Socha WDK Dzierżysław - Bogusława Nowak Z-ca Dyr. ds. bibliotek - Teresa Kupiec Główna księgowa MGOK - Zofia Cybińska
- Sołtysi: Kozłówki, Nowa Cerekwia, Rogożany, Lubotyń, Wojnowice, Dzierżysław, Rozumice, Ludmierzyce , Pilszcz,
 
Posiedzenie otworzył Przewodniczący Rady Miejskiej Franciszek Sobczuk, powitał zebranych radnych i zaproszonych gości. Minutą ciszy uczczono pamięć zmarłego radnego Pana Romana Rybak. Następnie przedstawił porządek obrad.
Przewodniczący Rady wniósł o ujęcie w porządku obrad dodatkowej uchwały:
- w sprawie zmian w budżecie na rok 2007 - w punkcie 7.2 porządku obrad, która to z przyczyn niezależnych, nie mogła być przygotowana w stosownym terminie Innych uwag nie wniesiono.
W głosowaniu jawnym zaproponowaną poprawkę i porządek obrad przyjęto jednogłośnie.
 
Ad. 3. Przyjęcie protokołu XI sesji Rady z dnia 30 sierpnia 2007 roku.
Do treści protokołu nie wniesiono uwag. W głosowaniu jawnym treść protokołu przyjęto jednogłośnie.
 
Ad. 4. Informacje:
- Burmistrz Kietrza złożył informację o swojej pracy w okresie międzysesyjnym – w załączeniu do protokołu,
- Przewodniczący Komisji rewizyjnej złożył informację z posiedzenia tej komisji – jak w protokole posiedzenia,
- Przewodniczący Komisji mieszkaniowej złożył informację z posiedzenia komisji – jak w protokole posiedzenia.
- Przewodniczący Komisji wiejskiej złożył informację z posiedzenia komisji - jak w protokole posiedzenia.
 
Ad. 5. Zapytania i wolne wnioski.
- A. Taratuta - pytanie do wicestarosty Głubczyc - droga Pilszcz - Uciechowice, brak jest dojazdu z drogi głównej na pola i przepustów, które zostały rozebrane. - pytanie do Burmistrza - co z przekazaniem mienia i uporządkowaniem własności w Pilszczu po Straży Granicznej, - pytanie do Dyr. MGOK - co w sprawie przyłącza internetowego do Domu Kultury w Pilszczu.
- K. Tracz - od kilku sesji Burmistrz czyta o sprzedaży działek, a my nie wiemy o jakie działki chodzi, gdzie są one położone. Druga sprawa to oświetlenie na Kombinacie - co się z nim dzieje.
- L. Dudek - czy jest prawdą, że na terenie po KR ma powstać sklep Biedronka.
- F. Sobczuk - co z awarią oświetlenia na Osiedlu Kombinatu Rolnego w Kietrzu, część oświetlenia jest nieczynna. Potrzebna jest też regulacja oświetlenia na terenie całego Kietrza - światło albo za późno albo za szybko się zapala i gaśnie.
- T. Grabczyński - w stosunku do przejścia granicznego Ściborzyce - Hnevosice dobrze będzie jak opowiedzą się ludzie
- A. Wójtowicz - pytanie do wicestarosty Głubczyc - jak wygląda na dzień dzisiejszy sytuacja szpitala powiatowego w Głubczycach i czy Pan Doktor Radosław Gorzko odejdzie do szpitala w Kędzierzynie - Koźlu
- Cz. Świętanowski - Sołtys Kozłówki - chciałbym podziękować Burmistrzowi za wykonanie drogi w Kozłówce. Mieszkańcy sołectwa mają obok domów działki - jaka jest możliwość sprzedaży tych działek osobom prywatnym zainteresowanym budową tam domów jednorodzinnych. Są chętne osoby. Jak się do tego zabrać. Druga sprawa to remont drogi Kozłówki - Księże Pole. Zgłaszałem to już w tamtym roku na sesji i komisji i do tej pory nic nie słychać w tej sprawie.
- A. Tworek - Sołtys Ludmierzyc - chciałabym podziękować Burmistrzowi, Wicestaroście, K. Bedryj - Kierownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa, Z. Zapotocznej - Dyr. MGOK w Kietrzu za wkład pracy włożony w zorganizowanie dożynek. Szczególne podziękowania dla radnych J. Czekańskiego i P. Duda za wkład finansowy w przygotowanie dożynek.
- S. Antoszczyszyn - co z budową wodociągu w Wojnowicach, czy zostało to już uregulowane. W 2008 roku rozpoczyna się następny cykl dożynek, trzeba się do tego przygotować i zagwarantować jakieś środki w przyszłorocznym budżecie Wicestarosta Głubczyc udzielił odpowiedzi na pytania Radnych: - jeżeli chodzi o zasypane przepusty na drodze Pilszcz-Uciechowice to proszę napisać pismo do starostwa i opisać w nim stan rowu przed remontem i po remoncie. Jeżeli wykonawca usunął kamienie graniczne to jest to niedopuszczalne
- A. Taratuta - pisałem pismo w tej sprawie w kwietniu. - Wicestarosta - w takim razie dowiem się i zawiadomię jak ta sprawa wygląda. Jeżeli chodzi o szpital powiatowy to dzieje się dobrze. Lekarze nie protestują, piszemy wnioski o dofinansowanie i Pan Radosław Gorzko nie przechodzi do szpitala do Kędzierzyna - Koźla.
 
Ad. 6. Debata na temat kultury i sportu.
Zastępca Burmistrza stwierdził iż rolę sportu ciężko przecenić. Jest to ważna dziedzina w naszym życiu i chcemy aby objął on jak największą liczbę osób, dzieci z naszego regionu. Działające kluby na naszym terenie: w Kietrzu „Włókniarz”, na wsiach „Orzeł” Dzierżysław i kluby zrzeszone w gminnym zrzeszeniu LZS (3 kluby - Pogoń Wojnowice, Joker Ściborzyce Wlk., FC Pilszcz) - tu przedstawił sekcje działające w tych klubach, wyniki rozgrywek, ilość zawodników. Działa również szkolne zrzeszenie sportowe, uczniowski klub sportowy a także strzelecki klub sportowy „Orlęta”. W pozostałych sołectwach kluby rozwiązano z uwagi na brak zawodników. Sytuacja jest niedobra. Związane jest to z wysokim odsetkiem osób emigrujących za granicę. Dodatkowo zniechęcającym do prowadzenia LZS-ów jest podejście PZPN do małych zespołów. Poinformował o turniejach odbywających się w ciągu roku, wysokości dotacji z gminy otrzymanych przez organizacje sportowe, wynikach współzawodnictwa sportowego szkół gmin powiatu głubczyckiego - materiały w załączeniu do protokołu. Podziękował koordynatorom sportu szkolnego, nauczycielom wf i wszystkim działającym społecznie działaczom i trenerom w klubach.
Z kolei P. Zuzanna Zapotoczna - Dyr. Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury na początku zwróciła się z pytaniem do Wicestarosty. W październiku odbędzie się festiwal kultury powiatowej w Głubczycach i my nic na ten temat nie wiemy. W każdej gminie dzieje się coś ciekawego - imprezy sportowe, kulturalne. Dobrze by było, aby w takich imprezach brały udział też dzieci z innych gmin i aby było to zapisane w budżecie powiatu, gdyż my jako małe kluby nie jesteśmy w stanie tego udźwignąć. - Wicestarosta - dowiem się jak najszybciej kiedy odbędzie się festiwal i przekażę Pani. Jeżeli chodzi o udział dzieci z różnych gmin we wspólnych imprezach to powiat przez ostatni czas został wyłączony ze współpracy z gminami. Nie mamy partnerów ze strony czeskiej, odbudowujemy kontakty z Niemcami i Ukrainą bo zdajemy sobie sprawę, że są to duże pieniądze do wykorzystania na kulturę. Następnie Pani dyrektor zaprosiła wszystkich obecnych na krótką wycieczkę po Domu Kultury w celu pokazania tego obiektu, co jest ładne a co jest brzydkie, co trzeba zmienić, poprawić. Po powrocie podziękowała wszystkim za obejrzenie budynku i przedstawiła informację dotyczącą struktury zatrudnienia oraz działalności merytorycznej i finansowej MGOK w Kietrzu od stycznia do września br. - materiały w załączeniu do protokołu. Szczególną uwagę zwróciła na wynagrodzenie osób pracujących w takich jednostkach. Jest to ciężka praca, wykonuje się wiele różnych prac - nie trzymamy się sztywno swojego stanowiska pracy. W ślad za tym co robimy nie idą płace. Średnia płaca to 1564 zł. brutto. Ludzie pracują tu od 20-25 lat, od poniedziałku do niedzieli w dni wolne. Dlatego proszę ocenić czy nasze wynagrodzenie jest adekwatne do tego co robimy. Chcielibyśmy aby w przyszłym roku spojrzano na nas przychylniej i w budżecie zapisać podwyżki dla nas.
Inspektorzy ds. kultury z Wiejskich Domów Kultury przedstawili zestawienie z działalności WDK-ów od stycznia do września 2007r. - w załączeniu do protokołu w kolejności: WDK Pilszcz - Ewa Pawęska, WDK Nowa Cerekwia - Jolanta Bedryj WDK Nasiedle - Jolanta Socha WDK Dzierżysław - Bogusława Nowak Z-ca Dyr. ds. bibliotek - Teresa Kupiec Główna księgowa MGOK - Zofia Cybińska
- E. Stankiewicz - Sołtys Pilszcza - chciałabym podziękować Pani Dyr. MGOK za Panią Ewę Pawęską, bardzo dobrze się z nią pracuje. Dostaliśmy też z Odnowy Wsi nowe firanki do domu kultury i materiał na pokrowce na krzesła. Mam tylko jeden problem, przecieka dach w domu kultury aby jak najszybciej go zrobić gdyż szkoda pieniędzy na remont który był przeprowadzony.
- Cz. Świętanowski - Sołtys Kozłówki - cena 1q żyta poszła w górę, podatek od gruntów na drugi rok pewnie też wzrośnie. Jest szansa, że będzie więcej pieniędzy do wykorzystania. Żeby coś się działo to ktoś musi to zrobić ale rozbija się to wszystko o pieniądze. Inwestycje planowane co roku w budżecie np: kryta pływalnia w Kietrzu. Czy jest to aż tak ważne aby ją budować. Może poczekać rok aby zrobić pilniejsze sprawy typu dach w WDK w Dzierżysławiu.
- Burmistrz - z budową krytego basenu możemy poczekać nawet 3 lata. Nie możemy jedynie przegapić terminów składania wniosków o pieniądze z UE. Powstała wspaniała rzecz jaką jest lokalna grupa działania i będziemy chcieli to dalej wspierać. Wszystkie Panie z WDK-ów mówiły o potrzebach finansowych - spróbować rozwiązać te problemy w sposób organizacyjny. Jeżeli chodzi o wysokość wynagrodzeń - spróbujemy wygospodarować pieniądze i myślę, że uwzględnimy w następnym budżecie podwyżki dla pracowników WDK-ów. Problem braku zawodników w drużynach LZS-ów. Można się zastanowić czy nie zorganizować wewnętrznej ligi - 6 zawodników zamiast 11zawodników. W każdej miejscowości jest boisko i niech młodzież gra. Zapłacimy sędziom, ubezpieczymy zawodników. Przedyskutujemy to na jakiejś komisji i może to zrobimy.
- A. Taratuta - w trakcie wycieczki po domu kultury zauważyłem, że sala kinowa jest do remontu. Można się zastanowić czy remontować ją pod kątem kina czy może zrobić ją pod kątem sali weselnej, organizować tam wesela i będą dodatkowe pieniądze.
- T. Grabczyński - jest 12 miejscowości, mamy dwa rodzaje świetlic - świetlice ze stałym opiekunem i świetlice bez takiego opiekuna. Jakie są koszty utrzymania takich świetlic - prąd, jakie są różnice w funkcjonowaniu świetlic przy WDK-ach i świetlice bez takich filii.
- F. Sobczuk - pytanie w kwestii bibliotek. Jak ktoś nie oddaje książek, jak to wygląda, czy ktoś za nie płaci.
- T. Kupiec - wysyłamy upomnienia do osób, które nie oddają książek i możemy tylko domagać się od nich pieniędzy za upomnienie (koszt 2-3 zł). Nie mamy prawa iść do kogoś do domu i prosić go o oddanie książki albo domagać się zwrotu równowartości zgubionej książki. Są to odgórne rozporządzenia i my nic nie możemy zrobić.
- Z. Zapotoczna - odpowiedź dla Pana T. Grabczyńskiego - w ramach statutu wchodzi MGOK w Kietrzu, 4 WDK w Pilszczu, Nasiedlu, Dzierżysławiu, Nowej Cerekwi i 8 świetlic. Koszty ogrzewania - za opał w okresie grzewczym zapłaciliśmy 14 tys. zł., za 4 zabawy w Ściborzycach za prąd - 15 tys. zł. Albo jest tam wadliwy system grzewczy albo trzeba tego pilnować. Jest to duża sala i nie da się jej zagrzać w ciągu jednego dnia. Są to koszty stałe, które trzeba zapłacić a nie da się ich wcześniej przewidzieć. Sala kinowa
- odp. Dla Pana A. Taratuta - dom weselny - nie będziemy prowadzić działalności kulturalnej bo będziemy wynajmować salę na wesela. Nie widzę tego. Jaki jest sens reaktywowania kina jeżeli blisko mamy kino w Raciborzu - ale my mamy dużo spektakli dla dzieci. Przyjeżdżają do nas dzieci z Opola i innych miejscowości. Myślę, że nie da się tego dobrze pogodzić. Chciałabym aby szybciej sala konferencyjna na górze została wyremontowana i przygotowana na takie imprezy
- A. Taratuta - ma Pani harmonogram spektakli, imprez, kiedy one się odbędą.
- Z. Zapotoczna - nie można przewidzieć rok naprzód imprez, kiedy dokładnie się odbędą. Nie da się zaplanować spektakli, programów autorskich. Trzeba się też zastanowić nad kosztami gdyż przy organizacji wesel wzrosną i to znacząco.
- Burmistrz - nie da się zrobić w domu kultury w Kietrzu domu weselnego gdyż nie ma zaplecza na krzesła, na stoły, nie ma zaplecza kuchennego, obsługi. Można w jakimś sołectwie zrobić dom weselny.
- T. Grabczyński - pytanie do Pani księgowej MGOK - jakie są koszty funkcjonowania poszczególnych ośrodków.
- Z. Cybińska - Główna księgowa MGOK - nie ma podziału kosztów na poszczególne ośrodki. Do tej pory nie było potrzeby robić takie rozgraniczenia. Na przestrzeni kilku m-cy jestem w stanie przygotować takie sprawozdanie ale nie na teraz.
- T. Grabczyński - chciałbym zawnioskować o przygotowanie takich danych, które trafią pod obrady komisji. Proszę wybrać jednostkę z biblioteką i bez np. Ściborzyce Wlk. i Nasiedle i przygotować takie porównanie.
- Z. Cybińska - dobrze, w ciągu miesiąca jestem w stanie przygotować takie porównanie.
- T. Tracz - w pobliżu domu kultury brakuje parkingu, który na pewno jest potrzebny. Innych uwag nie wniesiono.
 
Ad. 7. Podjęcie uchwał w sprawach:
7.1. współfinansowania inwestycji p.n. „Opracowanie dokumentacji projektowej formalno-prawnej dla budowy kanalizacji sanitarnej dorzecza rzeki Troi”, realizowanej przez Związek Gmin Dorzecza Rzeki Troi - radni otrzymali materiały.
Komentarz do uchwały przedstawił Burmistrz Kietrza. Związek Gmin Dorzecza Rzeki Troi tworzą gminy członkowskie Branice i Kietrz. Związek reprezentuje gminy w konkretnym celu - budowy kanalizacji. W 2008 roku Związek będzie realizował inwestycję tej kanalizacji i gminy członkowskie będą tą inwestycję współfinansowały. Na podstawie tej uchwały gminy wprowadzą do przyszłorocznego budżetu środki przeznaczone na projekt. Po naszej stronie jest to koszt 400 tys. zł. Koszt opracowania całej dokumentacji projektowej to około 700-800 tys. zł.
-F. Sobczuk - co obiecano nam u Marszałka w ramach Regionalnego Program Rozwoju województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Ostatnio mówi się też o niewielkim wykorzystaniu przez Polskę środków z Funduszu Spójności - może powinno się zmienić koncepcję jeżeli jest on mało wykorzystywany.
- Burmistrz - równoważna ilość mieszkańców obliczona dla naszej gminy wynosi 13 tys. RLM-ów. Wskaźnik na jednego mieszkańca x 12 tys. mieszkańców). Do Funduszu Spójności potrzebny jest 15 tys. RLM-ów. Regionalny Program Operacyjny jest natomiast przeznaczony dla mniejszych zadań i mamy gwarancję od Marszałka, że tam gdzie są budowane zbiorniki wodne, kanalizacja to pieniądze będą przeznaczone w pierwszej kolejności na te inwestycje. Do przedłożonego projektu nie wniesiono więcej uwag. Przewodniczący Rady odczytał treść uchwały.
W głosowaniu jawnym uchwałą przyjęto jednogłośnie – Uchwała Nr XII/65/2007.
 
7.2. zmiana budżetu miejskiego na rok 2007 – radni otrzymali materiały.
Komentarz do uchwały przedstawił Burmistrz Kietrza. Na ostatniej sesji Rada przyjęła uchwałę o zaproszeniu kolejnej rodziny z Kazachstanu do osiedlenia się na terenie naszej gminy. Została podpisana już umowa z wojewodą opolskim w sprawie przyjęcia repatriantów. Na to zadanie do gminy wpłynie 115 tys. zł. Pieniądze zostaną przeznaczone na przygotowanie mieszkania dla rodziny z Kazachstanu. Zamieszkają oni w budynku po byłej poczcie w Dzierżysławiu. Dlatego umieściliśmy tą kwotę w obecnym budżecie gdyż musimy rozliczyć się z tych pieniędzy do końca roku.
Do przedłożonego projektu nie wniesiono uwag. Przewodniczący Rady odczytał treść uchwały.
W głosowaniu jawnym uchwałę przyjęto jednogłośnie – Uchwała Nr XII/66/2007.
 
Ad. 8. Powołanie zespołu do przedstawienia opinii o kandydatach na ławników do Sądu Rejonowego w Głubczycach.
Przewodniczący Rady odczytał notatkę Sekretarza Gminy w sprawie działań jakie Rada Miejska winna podjąć w związku z wyborami ławników do Sądu Rejonowego w Głubczycach. Na dzisiejszej sesji powołać zespół (2 lub 3 osoby) - tylko radni. Zespół ten sprawdzi dokumenty złożone przez kandydatów na ławników i ewentualnie zarekomenduje radzie - lub nie na następnej październikowej sesji. Sprawdzenie dokumentów może nastąpić po otrzymaniu opinii o kandydatach z Komisariatu Policji w Kietrzu. Ostateczny termin wyboru ławników do końca października br. Dla gminy Kietrz limit ławników wynosi 4 osoby - zgłosiło się tylko dwie osoby. Na sesji październikowej w głosowaniu tajnym Rada dokona wyboru lub odrzuci. Radni zgłosili kandydaturę Kazimierza Tracza i Stanisława Antoszczyszyna na członków zespołu. Zgłoszone osoby wyraziły zgodę. Radny L. Dudek zawnioskował o zamknięcie listy zespołu. Propozycję przyjęto - jednogłośnie. Radni zaakceptowali członków komisji opiniującej kandydatów na ławników do Sądu Rejonowego w Głubczycach - 12 głosów za, 2 osoby wstrzymały się.
 
Ad. 9. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
- J. Matela - w odpowiedzi na pytanie p. A. Taratuty: - aby uporządkować i uregulować własność i przejąć to trzeba wyłożyć na to pieniądze. Dla nas najpilniejszą sprawą jest teraz budowa wodociągu w Wojnowicach i Pilszczu.
- w odpowiedzi na pytanie p. K. Tracza - jak zostanie wyremontowana duża sala w urzędzie, zamontowany ekran, rzutnik i wtedy jest możliwość pokazania o jakie działki chodzi i gdzie one są położone. Jeżeli chodzi o oświetlenie - na ul. Głowackiego jest wada, przerwany kabel zasilający - wada jest zlokalizowana. Są tu działania już podjęte. Na Zatorzu nie mam żadnych sygnałów awarii. Sprawdzę czy całe oświetlenie jest na stanie gminy.
- w odpowiedzi na pytanie p. L. Dudka - czy powstanie sklep Biedronka. Nieoficjalnie doszły mnie słuch, że ktoś szykuje się do tego aby na tym placu coś powstało. Oficjalnie do gminy nie wpłyną żaden wniosek o zabudowę.
- w odpowiedzi na pytanie p. T. Grabczyńskiego - starości Trebomia i Hnevosic chcą aby powstały drogi dojazdowe do granicy i aby granice udrożnić.
- w odpowiedzi na pytanie Sołtysa Kozłówki - jeżeli chodzi o sprzedaż działek nie ma chyba żadnych ograniczeń. Nie mamy na obszary wiejskie planu zagospodarowania przestrzennego, jest studium uwarunkowań przestrzennych. Jeżeli buduje się rolnik to nie trzeba takiej działki odralniać, jeżeli nie rolnik to trzeba ją odrolnić - tylko teren pod drogę dojazdową i budynek. Przy sprzedaży musi być projekt podziału działki i pierwszeństwo pierwokupu ma Agencja Nieruchomości Rolnej. Gmina nie może być pośrednikiem w sprzedaży chyba że byłby to cel publiczny np. droga.
- w odpowiedzi na pytanie p S. Antoszczyszyna - p. Góżda namawiał nas aby coś zrobić jeszcze w tym roku z budową wodociągu w Wojnowicach, gdyż są na to pieniądze - 80% możemy dostać z Agencji Nieruchomości Rolnych a 20 % nasz wkład. Sugerował aby podpisać z gminą porozumienie. Wodociąg przechodzi przez działki wielu właścicieli dlatego trzeba zrobić projekt, plany i w tym roku nie da się tego zrobić. Zrobimy to na drugi rok.
 
Ad. 10. Informacje bieżące.
- Burmistrz - w 2008 roku kończy się cykl dożynek. Nie wiadomo czy wszyscy chcieliby robić dożynki od nowa, czy jest to potrzebne. Trzeba się naradzić i pomyśleć nad tym. W przyszły piątek odbędzie się spotkanie sołtysów z Posłem RP Andrzejem Markowiakiem porozmawiamy na różne tematy, wynegocjujemy propozycje i przedstawię je na następnej sesji.
- F. Sobczuk - do biura Rady przyszło zamówienie na Gazetę Sołecką. Czy sołtysi są zainteresowani zamówieniem tej gazety.
- Sołtys Pilszcza - w tamtym roku czytałam ją co miesiąc i uważam, że każdy sołtys powinien ją przeczytać.
- F. Sobczuk - poprosił o zamówienie Gazety Sołeckiej. Regionalna Izba Obrachunkowa przysłała opinię z wykonania budżetu za I półrocze br. - do wglądu w biurze Rady Miejskiej.
- Burmistrz - zaprosił do uczestnictwa w sobotnim biegu pod nazwą „Polska biega”. Koordynatorem biegu jest Pan A. Wójtowicz , M. Karpina. Rozpoczęcie biegu godz. 10.00. Zachęcił wszystkich do wzięcia udziału w biegu.
 
Na tym protokół zakończono.
Posiedzenie zakończono o godz. 18,00.
Protokołowała: J. Wach.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wach
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-11-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wach
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-11-09 12:17:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-11-09 12:17:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Zuzanna Świerc
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-11-09 13:17:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3750 raz(y)