Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

2006

Szczegóły informacji

Maj 2006

Informacja ogłoszona dnia 2006-05-19 11:54:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kietrz, dnia  12  maja  2006 roku
 
 
 
 

Protokół Nr               /2006

 
 posiedzenia Komisji ds. rozwoju miasta, oświaty i usług  Rady Miejskiej w Kietrzu w dniu  12  maja   2006 roku.
 
Posiedzenie rozpoczęto o godz. 14,oo.
 
Stan komisji: - miejskiej – 5 członków; obecnych – 3 członków
 
Nieobecni: Stanisław Idzi oraz Jan Podkalicki
 
W posiedzeniu uczestniczą: - Burmistrz Kietrza
-         Zastępca Burmistrza
 
 
Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji miejskiej – Leszek Wilk – powitał zebranych i przedstawił porządek obrad.
 
Ad. 1. Zaopiniowanie planu remontów budynków mieszkalnych przez „Hydrokan” w 2006 roku.
 
Burmistrz Kietrza przedstawił radnym do wglądu plan remontów na wspólnotach mieszkaniowych oraz plan remontów pozostałych budynków będących mieniem gminy na rok 2006 przesłany przez „Hydrokan” do zatwierdzenia.
 
Komisja, po przeanalizowaniu planu, pozytywnie zaopiniowała w całości plan dotyczący remontów z udziałem wspólnot mieszkaniowych, natomiast w odniesieniu do remontów, których pełny koszt ponosi gmina, przyjęto również pozytywną opinię z zastrzeżeniem, iż winno się to odbywać w miarę posiadanych środków i przy uwzględnieniu priorytetów (dachy, kominy itp.)
 
Ad. 2. Ustalenie działań dotyczących remontu budynku urzędu miejskiego.
 
Burmistrz Kietrza przedstawił radnym dokumentacje projektową objaśniając i uzasadniając potrzebę proponowanych rozwiązań projektowych; przedstawił również zbiorcze zestawienie kosztów całego remontu informując przy tym, iż wszystko wskazuje na to, że nie otrzymamy środków unijnych na to zadanie. Może więc ustalić jakąś hierarchię celów i wybrać z projektu te elementy, które będziemy realizować w bieżącym roku we własnym zakresie lub przy pomocy preferencyjnego kredytu z BOŚ (np. termomodernizację).
Zastępca Burmistrza zwrócił uwagę, że na ten cel zaplanowano w budżecie (i uchwalono) środki pochodzące z kredytu.
 
Komisja zapoznała się z całością projektu i, biorąc pod uwagę uchwalony kredyt (400 tys. zł) i sugestię Burmistrza o możliwości poczynienia oszczędności w działalności urzędu, uznała za możliwe i pożądane zrealizowanie całości zaplanowanych prac.   
 
Ad. 3. Zaopiniowanie projektu zagospodarowania działek w obrębie posesji ul. Głubczycka 10, 18 i 18a.
 
Burmistrz Kietrza przedstawił projekt zagospodarowania działek przy wymienionych posesjach, który jest zgodny z planem zagospodarowania przestrzennego miasta i zawiera konieczne elementy tj. wydzielone działki pod garaże, plac zabaw dla dzieci i tereny rekreacyjne dla mieszkańców.
 
Komisja, po zapoznaniu się z projektem i uzyskaniu niezbędnych wyjaśnień, pozytywnie zaopiniowała projekt zagospodarowania wymienionych działek. 
 
Ad. 4. Sprawy bieżące.
 
- A. Woniakowska – kiedy rozpocznie się remont dróg gminnych,
 
- J. Matela – rozstrzygnięto przetarg na remont dróg: do osiedla Wojnowice PGR oraz ulic Żymierskiego i Zielonej, nie znaleziono wykonawcy na mikrodywaniki (nikt nie stanął do przetargu), będą rozmawiać z Kędzierzynem, który robi to na gorąco, nie zna jednak kosztu tej metody, będą szukać innych rozwiązań. Ubytki połatane zostaną do połowy czerwca,
 
- A. Woniakowska – wnosi, aby wystąpić do Urzędu Marszałkowskiego w sprawie poszerzenia drogi Dzierżysław – Pilszcz,
 
- J. Matela – przygotuje wystąpienie i przekaże je Marszałkowi na spotkaniu w sprawie drogi 1/46.
 
Na tym protokół zakończono.
Posiedzenie zakończono o godz. 15,oo
Protokołowała: A. Skalska                               
                                                                        Przewodniczący Komisji
                                                                                   Leszek  Wilk  

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zuzanna Świerc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-05-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zuzanna Świerc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-05-19 11:54:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zuzanna Świerc
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-05-19 11:54:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Zuzanna Świerc
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-05-19 13:54:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2646 raz(y)