Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego
Szczegóły informacji
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA KIETRZA o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Pilszcz.
Informacja ogłoszona dnia 2018-07-02 15:08:14 przez Krzysztof Dereń
Akapit nr 1 - brak tytułu
Kietrz, dnia 02 lipca 2018 roku.
WKB 6722.4.27.2018
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA KIETRZA
o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Pilszcz.
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1073, ze zm.) oraz na podstawie art. 39, art. 40, w związku z art. 46 pkt 1, ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1405, ze zm.), zawiadamiam, o podjęciu przez Radę Miejską w Kietrzu, uchwały Nr L/455/2018 z dnia 20 kwietnia 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Pilszcz.
Ww. uchwała Nr L/455/2018 Rady Miejskiej w Kietrzu z dnia 20 kwietnia 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Pilszcz, jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, w Referacie Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Drogownictwa, pokój nr 2, codziennie za wyjątkiem sobót i dni świątecznych, pod numerem telefonu: 77 4854504, wew. 26.
Zainteresowani mogą składać wnioski, uwagi do ww. miejscowego planu w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Wnioski, uwagi należy składać:
- w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz,
- ustnie do protokołu, w pokoju nr 2 Urzędu Miejskiego w Kietrzu, w godzinach pracy urzędu;
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres email lub za pomocą platformy ePUAP, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wniosek, uwaga powinien zawierać przedmiot wniosku, uwagi oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy).
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków i uwag jest Organ sporządzający przedmiotowy projekt planu – Burmistrz Kietrza, zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1073, ze zm.).
Burmistrz Kietrza
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewa Sobola |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-07-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Sobola |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-02 15:08:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Dereń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-02 15:08:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Dereń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-02 15:08:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1759 raz(y) |