Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Referat Gospodarki Nieruchomościami

Szczegóły informacji

Podział nieruchomości

Informacja ogłoszona dnia 2005-06-12 01:59:28 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Urząd Miejski                      KARTA   USŁUG  Nr GN/02
w Kietrzu           
     
                            Nazwa usługi:  Podział nieruchomości
 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jedn. z 2004 r. Dz. U. nr 261, poz. 2603/

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 roku w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości  /Dz. U z 2004 roku Nr 268, poz. 2663/
Wymagane dokumenty:
-  wniosek,
-  tytuł prawny do nieruchomości,
-  wypis i wyrys z katastru nieruchomości,
-  wstępny projekt podziału,
-  opinia o zgodności proponowanego podziału nieruchomości z planem miejscowym w
   formie postanowienia ,
-  w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego -  decyzja o
   warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu ,
-  protokół z przyjęcia granic nieruchomości,
-  wykaz zmian gruntowych,
-  mapa z projektem podziału,
-  w szczególnych przypadkach inne dokumenty wymagane w/w przepisami.
 
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
 
·  Miejsce złożenia wniosku: sekretariat Urzędu Miejskiego w Kietrzu lub za pośrednictwem poczty na adres : Urząd Miejski w Kietrzu ul. 3 Maja 1, 48 – 130 Kietrz
·  Miejsce,   w którym   faktycznie wykonywana jest usługa:  Referat Gospodarki Nieruchomościami (pok. nr 23), nr telefonu: (077) 4854356 wewn. 24,25
Godziny pracy: poniedziałek: 8:00 – 16:00, wtorek – piątek :  7:30 – 15:30
·         Rodzaj rozstrzygnięcia:  
-  decyzja zatwierdzająca projekt podziału
Termin załatwienia sprawy:
do 1 miesiąca.
 
Opłaty:
-   Zwolnione z opłaty  skarbowej
Tryb odwoławczy:
 
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Opolu
 
Uwagi:
Czynności administracyjne przeprowadzane są nieodpłatnie. Czynności techniczne dokonywane są przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego na wniosek i koszt wnioskodawcy.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Olga Gadżała
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-06-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Olga Gadżała
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-06-12 01:59:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Olga Gadżała
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-06-12 01:59:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Olga Gadżała
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-06-12 03:59:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5189 raz(y)