ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Zasady z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Uchwała nr XXVI/197/2012 Rady Miejskiej w Kietrzu z dnia 29 listopada 2012r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jadwiga Wróbel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jadwiga Wróbel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-14 12:54:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aneta Kopeczek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-14 12:59:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aneta Kopeczek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-14 13:59:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1467 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Utrzymanie czystości i porządku w gminie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zgodnie z nowelizacją ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, która weszła w życie 1 stycznia 2012r. gospodarowanie śmieciami na swoim terenie przejmie gmina. Do połowy br. samorządy wojewódzkie powinny uchwalić plany gospodarki odpadami, a następnie gmina przeprowadzi przetarg na wybór podmiotu, który zajmie się odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów z terenu gminy. Mieszkańcy nie będą zawierać indywidualnych umów na wywóz śmieci lecz zrobi to za nich gmina. W między czasie Rada Miejska podejmie szereg uchwał m.in. określi stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Będą one jednakowe dla wszystkich mieszkańców. Dla osób segregujących odpady ustalone będą stawki niższe. Cały system ma działać od 1 lipca 2013r.
Należy podkreślić, że dotrzymanie terminów wprowadzenia nowego systemu gospodarki odpadami komunalnymi w gminie zależy m.in. od wydanych aktów wykonawczych do ustawy oraz od wojewódzkiego planu gospodarki odpadami. Na dzień dzisiejszy żadne rozporządzenia nie zostały wydane. Niezależnie od tego gmina w miarę możliwości przygotowuje się do wprowadzenia nowych zasad z zakresu gospodarki odpadami.

Wszelkie informacje o postępie prac będzie można znaleźć na naszej stronie internetowej test.systemdobip.pl/um_kietrz w nowej zakładce : „Nowelizacja ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach” oraz w naszym Informatorze.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jadwiga Wróbel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-03-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jadwiga Wróbel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-03-02 14:18:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aneta Mormul
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-03-02 14:18:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aneta Mormul
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-03-02 15:18:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1903 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Harmonogram wdrażania zmienionych przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

Działalność regulowana – nowe zasady

Nawigacja między stronami listy informacji