Zarządzenie w sprawie procedury aktualizacji kart usług
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zarządzenie w sprawie procedury aktualizacji kart usług
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-10-19 14:40:31 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Zarządzenie Nr 28/2005
Burmistrza Kietrza
z dnia 19 października 2005 roku
w sprawie procedury aktualizacji kart usług
Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
1. Celem wprowadzenia procedury aktualizacji kart usług jest dostosowanie
zgodności kart z przepisami prawa, aktualizacja innych danych zawartych w karcie
oraz uzupełnienie kart dotychczas ujętych.
2. Za aktualizację kart odpowiadają kierownicy referatów i ściśle współpracują z
przewodniczącym zespołu zadaniowego.
3. Nadzór nad procesem aktualizacji kart usług sprawuje Sekretarz Gminy.
4. W przypadku zmiany przepisów aktualizacji kart usług dokonuje się niezwłocznie w
terminie siedmiu dni od daty wejścia w życie zmiany.
5. Wprowadzenie nowych kart usług może nastąpić w przypadku uzasadnienia
celowości ich wprowadzenia przez osoby odpowiedzialne.
6. Wzór karty wraz z uzasadnieniem, osoby odpowiedzialne przedstawiają
Sekretarzowi Gminy do zatwierdzenia w terminie 14 dni od powstania
okoliczności uzasadniających ich wprowadzenie.
7. Zespół zadaniowy raz na kwartał analizuje zapisy w ankietach
oceniających karty usług przez mieszkańców i interesantów.
8. Do 15 grudnia każdego roku, kierownik zespołu zadaniowego przedstawia
zbiorczy raport Sekretarzowi Gminy odnośnie aktualności kart usług realizowanych
w Urzędzie.
9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.