ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Zarządzenie w sprawie procedury aktualizacji kart usług

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie w sprawie procedury aktualizacji kart usług

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-10-19 14:40:31 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Zarządzenie Nr  28/2005
Burmistrza Kietrza
z dnia 19 października 2005 roku
   
w sprawie procedury aktualizacji kart usług
Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
1. Celem wprowadzenia procedury aktualizacji kart usług jest  dostosowanie 
    zgodności kart z przepisami prawa, aktualizacja innych danych zawartych w karcie
    oraz uzupełnienie kart dotychczas ujętych.
2. Za aktualizację kart odpowiadają kierownicy referatów i ściśle współpracują z
    przewodniczącym zespołu zadaniowego.
3. Nadzór nad procesem aktualizacji kart usług sprawuje Sekretarz Gminy.
4. W przypadku zmiany przepisów aktualizacji kart usług dokonuje się niezwłocznie w
    terminie siedmiu dni od daty wejścia w życie zmiany.
5. Wprowadzenie nowych kart usług może nastąpić w przypadku uzasadnienia
    celowości ich wprowadzenia przez osoby odpowiedzialne.
6. Wzór karty wraz z uzasadnieniem, osoby odpowiedzialne przedstawiają
    Sekretarzowi Gminy do zatwierdzenia w terminie 14 dni od powstania
    okoliczności uzasadniających ich wprowadzenie.
7. Zespół zadaniowy raz na kwartał analizuje zapisy w ankietach
    oceniających karty usług przez mieszkańców i interesantów.
8.  Do 15 grudnia każdego roku, kierownik zespołu zadaniowego przedstawia
     zbiorczy raport Sekretarzowi Gminy odnośnie aktualności kart usług realizowanych
     w Urzędzie.
9.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
« powrót do poprzedniej strony