ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

2007

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Protokół z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kietrzu - 27.12.2007 r.

Informacja ogłoszona dnia 2008-02-21 11:28:33 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół Nr 14 /2007
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej
w dniu 27 grudnia 2007r.

Akapit nr 2 - brak tytułu

Posiedzenie rozpoczęto o godz.12.30.
Stan komisji: 4 członków; obecnych: 4 członków
W posiedzeniu uczestniczyli: Skarbnik Gminy,
Posiedzenie otworzył przewodniczący komisji rewizyjnej Stanisław Antoszczyszyn powitał wszystkich obecnych i poinformował zebranych o porządku obrad.
Ad. 1. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu
gminy na rok 2007. Temat zreferowała Skarbnik Gminy. Jest to uchwała tzw: czyszcząca na koniec roku. Szczegółowo omówiła zmiany budżetu tak pod względem finansowym jak i zadań rzeczowych. Omówiła i przedstawiła plan dochodów i wydatków budżetowych oraz wszystkie załączniki do uchwały związane ze zmianą budżetu. Komisja zapoznała się z pozytywną opinią RIO w Opolu w sprawie przedłożonego projektu budżetu oraz z opinią o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego i opinii o prawidłowości prognozy kwoty długu. RIO miało tylko jedno zastrzeżenie - brak wyszczególnienia w budżecie rezerwy celowej z przeznaczeniem na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego. Dlatego w § 10 uchwały budżetowej rezerwa celowa została podzielona na ogólną i celową.
Po krótkiej dyskusji propozycja zmiany budżetu gminy na rok 2007 została zaopiniowana pozytywnie - jednogłośnie.
Ad. 2. Sprawy bieżące.
1. W sprawie projektu budżetu na 2008 rok w dziale 921" Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego" zaplanowano 18% wzrostu wynagrodzeń dla pracowników. Członkowie komisji wnoszą, aby przed uruchomieniem tej podwyżki porównać wynagrodzenia innych pracowników gminy zatrudnionych na porównywalnych stanowiskach i skonsultować to z Burmistrzem oraz z komisją rewizyjną bądź z całą radą miejską.
Na tym protokół zakończono. P
osiedzenie zakończono o godz. 13.00.
Protokołowała: J. Wach.
Przewodniczący Komisji

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wach
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wach
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-02-21 11:23:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dorota Buch
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-02-21 11:28:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dorota Buch
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-02-21 12:28:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
940 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony