ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

2007

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Protokół z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kietrzu - 19.11.2007 r.

Informacja ogłoszona dnia 2008-02-18 09:54:11 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół Nr 12 /2007
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kietrzu
w dniu 19 listopada 2007 roku.

Akapit nr 2 - brak tytułu

Posiedzenie rozpoczęto o godz. 10,oo.
Stan komisji: 4 członków - wszyscy obecni W posiedzeniu uczestniczyli: - P. Wilk Leszek – z-ca Burmistrza Kietrza ( w pierwszej części ), oraz P. Bożena Wołoszyn – Inspektor ds. zamówień publicznych.
Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji, poinformował, że tematem posiedzenia jest kontrola trybu udzielania zamówień publicznych i realizacji umów zawartych przez Urząd Miejski w Kietrzu w wyniku przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień za trzy kwartały 2007 roku , ponadto zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu w 2007 roku oraz sprawy bieżące.
W sprawie zaciągnięcia kredytu zastępca Burmistrza wyjaśnił , że kredyt w wysokości do 500 tys. zł, z okresem spłaty do czterech lat, uwzględniony już wcześniej po stronie przychodów 2007 roku, zostanie przeznaczony na sfinansowanie bieżącej działalności gminy do końca 2007 roku. Komisja jednogłośnie pozytywnie zaopiniowała w/w uchwałę.
W sprawach bieżących dyskutowano o konieczności reorganizacji szkół podstawowych z terenów wiejskich. Radny A. Wójtowicz poinformował zebranych o reorganizacji szkół przeprowadzonej przez gminę Barlinek.
Na wstępnie komisja zapoznała się z wydrukiem rejestru zamówień publicznych w 2007 roku zawierającym 13 pozycji i wysłuchała omówienia – dokonanego przez P. Bożenę Wołoszyn – przetargów opisanych w rejestrze.
Następnie członkowie komisji szczegółowo przeanalizowali dokumentację przetargu ujętego w poz. 10 rejestru. W postępowaniu nr WKB 341/10/07 na dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie miasta i gminy Kietrz nie stwierdzono żadnych uchybień. Jedynie w BIP błędnie podano datę rozstrzygnięcia przetargu 23.07.2007 r. a faktycznie postępowanie rozstrzygnięto 24.07.2007 Umowa nr WKB 342/10/07 z 2.08.2007 z PKS Głubczyce opiewająca na kwotę 159 293, 58 zł brutto jest realizowana do końca roku szkolnego 2007/2008.
W postępowaniu nr WKB 341/6/07 na przebudowę łącznika drogi transportu rolnego do skrzyżowania z ul. Raciborską w Kietrzu zgodnie z art 86 pkt 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych bezpośrednio przed otwarciem ofert podano kwotę - 60 tys.zł zgodną z uchwałą budżetową - jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych z Raciborza złożyło jedyną ofertę na kwotę 98 549,50 zł. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpiło 17.04.2007 , w związku z tym załącznikiem nr 2 uchwały nr VII/45/2007 Rady Miejskiej w Kietrzu z 26.04.2007 roku zmieniono plan wydatków na w/w zadanie do 100 tys.zł. Umowę nr WKB/342/6/07 zawarto w dniu 8.05.2007 roku a termin wykonania prac określono na 30 dni od momentu przekazania placu budowy. Po uzgodnieniach z zarządcą drogi wojewódzkiej, plac budowy został przekazany dopiero 25.05.2007 r. Rozpoczęcie robót nastąpiło 6.06.2007 r a zakończenie 22.06.2007 r. Kontrolowano także inne wymagane Prawem Budowlanym dokumenty -uzgodnienia , zawiadomienia oraz zapisy w Dzienniku Budowy. Uwag nie wniesiono.
Fakturę za wykonaną usługę wystawiono 29 czerwca , wpłynęła do urzędu 10.07.2007. Wg umowy termin płatności wynosił 30 dni od daty doręczenia f-ry Rozliczenie finansowe nastąpiło w dwu ratach. Pierwsza w kwocie 48 549,50zł w dniu 16.07.2007 r druga natomiast w dniu 6.08.2007 r. w kwocie 50 tys. zł.
W postępowaniu nr WKB/7/2007 na „Przebudowę drogi transportu rolnego wraz z odwodnieniem w m. Ludmierzyce (Dz.347/2, 347/3)” wpłynęły 3 oferty.
W dniu 14.05.2007 wybrano ofertę Zakładu Wielobranżowego „MELKAD” inż. Klemens Scheithauer , ul. Wolności 128A, 44-285 Łańce która uzyskała 100 pkt Cena wybranej oferty wynosiła 229 236,57 zł. W dniu 29.05.2007 podpisano umowę nr WKB 342/7/2007 z dwumiesięcznym terminem na wykonanie w/w zadania. Protokolarnie przekazano plac budowy 4 czerwca , natomiast zawiadomienie o terminie rozpoczęcia robót przekazano do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego 2 lipca określając termin rozpoczęcia robót na 13 lipca.
W dniu 10 07.2007 na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych podpisano aneks przedłużający termin zakończenia prac do 31 sierpnia.. Wg. wyjaśnień P Bożeny Wołoszyn spowodowane było to wykonywaniem wąskiej drogi na której nie da się nawrócić ciężkim sprzętem oraz obawą, że mogą ulec zniszczeniu sąsiednie uprawy a także rozpoczęciem prac żniwnych. Prace zakończono w terminie zgodnym z aneksem, a 3.09.2007 podpisano protokół odbioru końcowego. Ze względu na brak dziennika budowy(nie powrócił jeszcze z PINB ) nie było możliwości weryfikacji zapisów z dokumentacją przetargową.
Fakturę za wykonaną usługę z terminem płatności 30 dni wystawiono 6 września i w tym samym dniu wpłynęła do urzędu. Zapłaty za wykonaną usługę dokonano w 3 ratach w okresie od 21.09. do 9.10. 2007 r Ze względu na późny wpływ środków z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych który współfinansował zadanie przekroczono termin zapłaty trzeciej raty o 3 dni . Nie spowodowało to jednak konieczności zapłaty odsetek.
Zalecono korektę w BIP daty rozstrzygnięcia przetargu WKB 341/10/07.
Na tym protokół zakończono.
Posiedzenie zakończono o godz. 13.00.
Protokołował: S. Antoszczyszyn Przewodniczący Komisji

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Antoszczyszyn
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-02-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Antoszczyszyn
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-02-18 09:45:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dorota Buch
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-02-18 09:54:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dorota Buch
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-02-18 10:54:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
935 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony