Referat Gospodarki Nieruchomościami
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Rozgraniczenie nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-06-10 10:42:13 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Urząd Miejski KARTA USŁUG nr GN/01
w Kietrzu
Nazwa usługi: Rozgraniczenie nieruchomości
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne / tekst jedn. z 2000 roku Dz. U. nr 100, poz. 1086 z późn. zm./
Wymagane dokumenty:
- wniosek
- wypis i wyrys z ewidencji gruntów dla nieruchomości biorących udział w
rozgraniczeniu.
- odpisy z ksiąg wieczystych dla nieruchomości biorących udział w
rozgraniczeniu.
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
· Miejsce złożenia wniosku: sekretariat Urzędu Miejskiego w Kietrzu lub za pośrednictwem
Poczty na adres : Urząd Miejski w Kietrzu ul. 3 Maja 1, 48 – 130 Kietrz
· Miejsce, w którym faktycznie wykonywana jest usługa: Referat Gospodarki Nieruchomościami /pokój nr 23/ , nr telefonu (077) 4854356 wewn. 24,25,
Godziny pracy : poniedziałek : 8:00 – 16:00, wtorek – piątek : 7:30 – 15:30
· Rodzaj rozstrzygnięcia:
- postanowienie o wszczęciu postępowania o rozgraniczenie nieruchomości,
- akt ugody o ustaleniu przebiegu granic zawarty przed geodetą,
- decyzja rozgraniczeniowa.
- jeżeli nie dojdzie do zawarcia i ugody lub nie ma podstaw do wydania decyzji , Burmistrz Kietrza
umarza postępowanie administracyjne i przekazuje sprawę z urzędu do rozpatrzenia sądowi .
Termin załatwienia sprawy:
- do 3 miesięcy
Opłaty:
- opłat skarbowych brak
Tryb odwoławczy:
- na postanowienie o wszczęciu postępowania rozgraniczeniowego nie służy zażalenie,
- strona niezadowolona z ustalenia przebiegu granic w drodze decyzji może żądać w terminie
14 dni od dnia jej doręczenia przekazania sprawy sądowi,
Uwagi:
- czynności administracyjne wykowywane są nieodpłatnie,
- czynności geodezyjnych dokonują odpłatnie jednostki wykonawstwa geodezyjnego na zlecenie i koszt wnioskodawcy